Vakantie en feesten bij Ries in Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Vakantie en feesten bij Ries in Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Vakantie en feesten bij Ries in Madrid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

30 Oktober 2009 | Spanje, Madrid

Warm en zonnig Madrid

Ik had natuurlijk al heel lang een keer moeten schrijven maar iedere dag niet geschreven maakte het moeilijker om dit blog weer op te pakken.

Nu ga ik er even voor zitten en tik snel wat weg, met het risico dat ik een boel vergeet, jammer dan anders komt het er nooit meer van.

Ik zit inmiddels alweer ruim een week heerlijk bij Ries in Madrid. Ik had van de zomer met mijn ouders afgesproken om nog met hen weg te gaan voor de herfstvakantie. Uiteindelijk overlegd waar naar toe en ik was erg blij toen zij zelf met het voorstel kwamen om naar Madrid te gaan zodat ik zowel bij hen zou kunnen zijn alsook bij Ries.

Dus zit ik nu lekker weer bij Ries en mijn ouders en de jongens zitten vlak bij in een prachtig appartement. Ries heeft gisteren zijn eerste tentamen gehad en dat was een heel pittig vak waarvoor hij veel heeft moeten doen nog de afgelopen week. En ik was dan af en toe bij papa, mama en de jongens, ideale oplossing.

Gisteravond hebben we hier Halloween gevierd en aangezien Ries zijn tentamen achter de rug had hebben we daar een heel groot feestje van gemaakt. Eerst zijn we met 15 man ongeveer gaan uit eten in een restaurant waar we hier vaker al gegeten hebben. En daarna zijn we met een flinke groep andere buitenlandse studenten lekker gaan feesten en stappen. In tegenstelling tot in Nederland leeft Halloween hier wel. De mensen die ik hier ontmoet zijn vrijwel allemaal erg aardig, relaxed en enthousiaste mensen, ik vind het ook prettig om de vrienden van Ries allemaal te leren kennen zodat ik weet over wie hij het heeft als hij verteld over zijn tijd in Madrid.

Waarschijnlijk vlieg ik dinsdag a.s. weer door naar London, dat was ook de afspraak. Alleen is het momenteel heel rustig in London, hoor het van alle modellen en hier in Madrid sta ik voor dinsdag in optie voor een job en verwacht ik wel te kunnen werken. Daarnaast is het natuurlijk ook super om bij Ries te kunnen blijven. Dus we moeten even aanzien hoe het de komende dagen gaat lopen weer, misschien blijf ik nog een tijdje hier om te werken of ik ga terug naar London omdat dat de afspraak is en omdat ik er voor volgende week zondag en maandag in optie sta voor de UK Marie Claire. Dan kom ik daarna wel weer ergens terug naar Madrid want mijn bureau hier wil me ook graag in november hebben om te werken.

Trouwens, afgelopen maandag nog een halve dag met papa in een Madrileense kliniek gezeten wat echt hilarisch was. Als sinds een paar dagen had ik fikse aanvallen van buikpijn en ook pijn in mijn rug. Die werden steeds erger en toen ik er maandag uiteindelijk een bij mijn ouders had die na een uur met pijnstillers nog niet weg was via mijn agency hier terecht gekomen in een kliniek. Ries zat op de universiteit en wilde terug komen maar omdat ik bij mijn ouders was hoefde dat niet. Dus met papa er naar toe, wat een belevenis, een grote ER met erg veel bijna dode mensen of heel verwarde mensen. Afgezien daarvan is alles onderzocht en bleek het uiteindelijk om een behoorlijke blaasontsteking te gaan. Antibiotica gekregen en alles is alweer klaar en opgelost, nergens meer last van.

Mijn ouders en de jongens vertrekken morgen alweer terug naar Nederland, zij zouden een week blijven. Best wel even slikken want hoe lang zal het weer duren voor ik ze zie, gelukkig heb ik Ries nog even bij me. We hebben samen nog een leuk weekend voor de boeg vol met leuke dingen gepland.

Foto’s van het Halloweenfeest gisteren zijn te vinden op mijn Facebook binnenkort en waarschijnlijk ook wel op mijn Hyves.

Kus

  • 30 Oktober 2009 - 17:39

    Dayenne:

    Hey Charlotte!

    Klinkt buiten de kliniek natuurlijk, wel weer super! Geniet er nog lekker van! Doe je ouders de groetjes en natuurlijk Ries ook!

    Spreek je hopelijk snel weer!

    Kusjes!

  • 30 Oktober 2009 - 17:59

    Petra:

    Ha Charlotte!

    Goed weer even wat van je te lezen. Blij dat het maar om een (eenvoudige) blaasontsteking bleek te gaan! Succes met dat wat komen gaat en de groeten aan je ouders en je broertjes.

    Petra

  • 30 Oktober 2009 - 18:00

    Ries:

    Hey Lekker ding!

    Ik wil foto's zien!
    haha, was idd super gister uitgaan! Komend weekend wordt alleen maar beter!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 58007

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: