Herinneringen gemaakt - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Herinneringen gemaakt - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Herinneringen gemaakt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

23 Februari 2010 | Frankrijk, Parijs

Parijs...........we zijn alweer ruim een week terug.

Omdat ik de week erna nog vrij had samen met Ries heb ik helemaal geen tijd genomen om te schrijven over Parijs. Het was veel te gezellig om alleen maar lekker samen te zijn.

We hebben het geweldig gehad, echt, het was een supervakantie waarin we heel veel nieuwe en mooie herinneringen hebben gemaakt. We hadden een mooi hotel vlakbij de Seine, hebben enorm veel gelopen en heel veel gezien. Veel lopen kletsen, lopen lachen, beetje lopen winkelen, maar vooral gelopen en bekeken. Ook de nodige foto's gemaakt waarvan een kleine selectie op mijn Hyves staat.

Uiteraard ook Valentijn gevierd met erg eh.. leuke cadeautjes en een geweldig diner wat we nooit zullen vergeten...

Als tiener had Ries eens een boek gelezen en zich toen voorgenomen om later met zijn vriendin Parijs te bezoeken. Ik was blij met dat voornemen want daardoor kreeg ik in december dit reisje voor mijn verjaardag cadeau. Door mijn werk en zijn studie in Madrid kon het niet eerder dan nu plaatsvinden maar wat een geweldig moment om het met Valentijn te doen, romantischer was echt niet mogelijk. We hebben het echt zooooo verschrikkelijk leuk gehad samen, ik was al een keer of 5 eerder in Parijs geweest met mijn ouders twee keer een week en een paar keer voor werk. Maar dit was absoluut mijn beste tijd in Parijs.

Daarna terug in Nederland een lekker relaxte week gehad, mijn ouders en broertjes waren in Florence dus we waren afwisselend in Weert, Nederweert en Maastricht. Carnaval gevierd, de verjaardag van Ries zijn moeder herdacht, feestje gehad van Sophie, getennist, beetje gestudeerd. Gewoon lekker nog een week samen zijn voor mijn vertrek naar Hamburg.

Een onvergetelijke vakantie!

• 23 Februari 2010 - 21:29

Christa:

Hey Charlotte,
    Leuk te lezen dat je een heerlijk ontspannen vakantie met Ries in Parijs hebt gehad. Kun je er weer even tegen! Ben benieuwd wat er hierna op het programma staat. Werk, studie? Ik blijf je volgen. Liefs, ook van de mannen, uit Apeldoorn.

• 24 Februari 2010 - 07:22

Ries:

Hey Lekker Ding,

Super om dit weer even zo na te lezen. Het was idd een geweldige vakantie! Een het diner was super!

Kuss

• 24 Februari 2010 - 08:17

Inge:

Hoi Charilot,
    Leuk om ook nog te lezen dat jullie het geweldig hebben gehad! Ben je nu in Hamburg? Lekker met bacon.

groetjes, van je peettante

• 25 Februari 2010 - 19:01

Maurits:

heej sjar lekker in Hamburg ik hoop dat je het leuk hebt en lekker weer nartuurlik groetjes juu ijgen klijne broetje mauts