Nachtelijke beautyshoot - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Nachtelijke beautyshoot - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Nachtelijke beautyshoot

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vannochtend heeeeeel vroeg opgestaan, nou ja heel vroeg, om half 8 haha maar dat vind ik behoorlijk vroeg hier! Even wat leuke mails gelezen en toen snel douchen en aankleden.

Had om 10 uur al een request-casting voor een magazine. Het ging heel erg goed en de klant vertelde mij dat ze me gingen boeken, yesssssss. Daarna snel door naar de volgende 2 go-see’s, die waren namelijk al om 11 uur en alle 2 in hetzelfde gebouw. Beiden gingen goed, niets speciaals, stond binnen een kwartier weer buiten. En toen was ik klaar….

Maaaaaaaaaaar… toen werd ik gebeld door mijn bureau met de mededeling dat ik vanavond een shoot heb met een geweldig goede fotograaf! De shoot zou niet lang gaan duren en het is zo’n eer om met hem te werken! Hij heeft geweldige dingen op zijn naam staan, veel gewerkt met Kate Moss en de meest prachtige foto’s gemaakt!

Dus daar had ik wel ongelofelijk veel zin in!

Daarna in de Starbucks wat stukken zitten typen samen met een heerlijke Moccachino Light, heb er langer dan een uur gezeten, hahaha het is er veel gezelliger dan in ons appartement. Nog een tijdje met mama gekletst, wat informatie op internet opgezocht, mail naar Ries geschreven en alvast voor mijn blog wat geschreven.

Toen snel naar huis en wat gegeten en vervolgens op tijd naar het noorden van London vertrokken voor de shoot. Het was echt super, een enorme crew stond klaar, studio was geweldig. De shoot zou een beautyshoot worden en ik had hem samen met een ander model. Het was een geweldig leuke ervaring, een fantastische set en een geweldige crew, zo super om daar mee te kunnen werken, google maar eens op Rankin Photo.
Alleen ik zou om 21.00 uur klaar zijn, ik werk al een tijdje dus wist dat we dat never nooit zouden gaan halen. Het duurde uren voor mijn haar gedaan was en make up nam ook veel tijd in beslag. Het uiteindelijke shooten was snel gedaan maar voordat ik zover klaar was……pfffffff. En het was zoooooo koud, een beautyshoot is zeg maar een shoot waarbij het gaat om het gezicht en hooguit decolleté, m.a.w. geen shirt of wat ook aan omdat bandjes enzo storen op de foto natuurlijk. Alleen wat om te bedekken, koud dus, erg koud want zo’n studio is natuurlijk een enorme ruimte. Het shooten ging lekker, alleen na verloop van tijd moesten we stoppen omdat de visagiste ontdekte dat mijn arm te blauw was geworden van de kou voor op de foto. Hahaha zielig he? Grijns, het hoort er nu eenmaal bij. Toen zijn we wel meteen even gestopt zodat ik weer op kon warmen.

Even na enen ben ik naar huis gebracht door de privechauffeur die het team de hele dag ter beschikking heeft. Dat was lekker, ik was helemaal stuk en had er niet aan moeten denken om alleen terug te moeten gaan met de metro.

Thuis gekomen snel nog even gekletst met Ries, hij had op me gewacht, let wel in Spanje en Nederland was het nog een uur later. Even wat dingen ook doorgesproken voor de komende dagen.
Daarna nog even met mama die kennelijk ook niet lekker in bed lag zolang ik nog niet terug was in mijn appartement. Daarna maar eens gaan douchen met liters cremespoeling om alle klitten (gemaakt voor het kapsel van de shoot) weer uit mijn haar te halen. En daarna in bed gerold voor een kleine 5 uurtjes slaap, daarna de castings voor de donderdag.

• 08 Oktober 2009 - 16:16

Merel Zoet:

Gaat goed meisje,
    ga zo door!

• 08 Oktober 2009 - 18:07

Maurits:

Hoi lief zusje van me,

Heb je echt niet teveel kou gevat?
    Ik hoop het niet. Ik vind het erg zielig als mijn zusje het koud heeft.
    Ik verheug me op de vakantie met jou in Madrid.

100 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Van Maurits

• 08 Oktober 2009 - 19:54

Dayenne:

Hey Meiske,

Net even gezellig gebeld, maar natuurlijk laat ik ook nog een berichtje achter op je site!

Had inderdaad nog niet alles gelezen, maar nu wel!!! (Ben wel benieuwd al wat er in je volgende blog staat........)

Denk erom... blijf genieten zoals je nu doet.. (of dat nu met blauwe armen is of niet... want die foto's van Rankin photography zijn echt SUPERGAAF!!! Hoop dat je binnenkort ook op de site staat! Echt zooooo mooi)

En denk eraan wat je schrijft in je mail is helemaal waar! Je weet niet wanneer het anders is....

We bellen volgende week nog even!

Liefs, xxx

• 08 Oktober 2009 - 20:47

Paola:

Lieve Charlotte,

Had ik net een hele reactie getikt, is-ie verdwenen in cyberspace....

Nou ja, is niet zo belangrijk. Wat ik schreef was dat ik nu pas al je verslagen heb kunnen lezen en dat ik DIEP onder de indruk ben. Wat een positieve instelling, wat een veerkracht, wat een energie! Als ik een petje had, dan zou ik 'm heeeeeeeeeeeeel diep voor je afnemen.

Veel lieve groeten uit Rosmalen,

Paola en familie