Change of plans - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een paar uurtjes slaap toch maar snel opgestaan, voor mijn eerste casting moet ik namelijk ook nog even naar mijn bureau om dingen door te spreken en nieuwe sedcards op te halen.

Aangekomen op mijn bureau tref ik meteen de baas die aan het bellen is met Max, mijn moederbureau in Nederland. Morgen heb ik nog een opdracht en daarna was de planning dat ik terug zou vliegen naar Nederland, ik zou dan 2-3 weken hier zo veel mogelijk castings en go-sees kunnen hebben gedaan en in London is het dan gebruikelijk dat je naar huis gaat en terug vliegt voor direct bookings (dus gewoon in 1 of 2 dagen op en neer vliegt).

Dat zou mooi zijn want Ries komt morgen vanuit Madrid terugvliegen voor een lang weekend en we zouden een groot feest hebben hier.
Alleen ik werk morgen nog de hele dag en voor maandag, dinsdag en woensdag heb ik nog steeds een optie staan voor de campagne, iets waar ik echt heel blij mee ben. Verder staan er nog wat opties. Kortom, London wil me niet laten gaan, wil graag dat ik nog een tijdje “on stay” blijf omdat ik het kennelijk goed doe op de Londonse markt.
Super om te horen natuurlijk maar aan de andere kant heeft Ries geregeld dat hij 6 dagen in Nederland zou zijn. Pffffff wat een keuze. Samen hebben we gisteren, vannacht en vanochtend de verschillende opties bekeken. Als ik voor het weekend zou overvliegen dan zou dat betekenen dat ik op zaterdagmiddag zou landen en op zondag vroeg in de avond terug zou moeten.
Dus we hebben ervoor gekozen dat Ries morgenavond doorvliegt naar London, daar een paar dagen is en dan op maandag weer terugreist naar Nederland waar hij dan nog even de tijd heeft voor zijn familie en vrienden. Jammer om daar niet bij te zijn natuurlijk maar aan de andere kant heerlijk om samen een paar dagen door een stad als London te mogen lopen.

Ik blijf dan in London om te werken en ga niet meer terug naar Nederland om van daaruit met mijn ouders op vakantie te gaan. Ik laat die vlucht vervallen en vlieg vanuit London rechtstreeks door naar Madrid waar dan weer de allerliefste is. Mijn ouders en de jongens komen dan 2 dagen later en hebben een prachtig appartement op een minuut of 10 lopen van ons vandaan. Dan ben ik anderhalve week dus als vakantie bij Ries en daarna vliegen mijn ouders terug naar Nederland en ga ik weer rechtstreeks door naar London. Zoals de planning er nu uitziet zal ik daar tot eind november blijven wonen en werken. Maar ik weet ook heel goed dat het overmorgen allemaal weer anders kan zijn. Dat is het leuke en dat is het moeilijke van dit vak. Wat de plannen zijn voor na eind november is nog niet helemaal rond, ik heb er zelf wel wat ideeën over maar er is nog niets besloten, is ook nog anderhalve maand weg.

Maar goed, zoals het er nu dus uit ziet zal ik dus 2 maanden weg zijn uit Weert zonder onderbreking. Dat is lang, zeker voor mijn ouders en de jongens en opa’s en oma’s. Maar ik vind het aan de andere kant ook geweldig om hier 2 maanden gewoon te mogen wonen en werken, in deze prachtige stad en met deze geweldige markt om op te mogen werken. Er is hier nog zo enorm veel wat ik nog niet gezien en gedaan heb. Langzamerhand begin ik ook wat mensen te kennen zodat ik straks misschien wel weer een sociaal leven heb wat niet virtueel is hahahaha. Het enige wat ik jammer vind is dat hier zo weinig nederlandse modellen zijn, ik vind het echt niet makkelijk om te leven met meisjes uit het Oostblok, ze zijn stug, onvriendelijk en ik kan er nog wel wat vooroordelen tegenaan gooien. Aan de andere kant, misschien moet ik me nog wat meer openstellen, misschien valt het dan wel mee. Ik zie wel, hoedanook ga ik hier een geweldige tijd beleven denk ik.

Trouwens, mijn casting en go-sees gingen goed vandaag!

Daarnet nog even gesport en gezwommen en nu op tijd naar bed.

Leukleukleuk, morgen zie ik Ries weer!!!

  • 08 Oktober 2009 - 22:23

    Milou:

    Hi Charlot!

    Ik kom waarschijnlijk volgend weekend naar Londen en blijf dan 4 weken (tot 15 november). Zit bij Bookings Models en hoor begin volgende week of alles doorgaat en waar ik zal verblijven!

    Liefs, Milou

  • 08 Oktober 2009 - 22:29

    Annemarije:

    Mooie oplossing Charlot, lekker samen door Londen struinen! Hopelijk gaat je optie door, fingers crossed! XXX

  • 09 Oktober 2009 - 07:10

    Dayenne:

    Hey Charlotte,

    Geniet van je weekendje met Ries!!!

    En ik duim voor je dat je optie doorgaat!!!! Hoop het echt!

    We bellen/smsen/mailen/hyvesn wel weer!!!

    Succes vandaag!

    Liefs, xxx Dayenne

  • 09 Oktober 2009 - 08:07

    MErel Zoet:

    Dat is een hele leuke maar heftige planning inderdaad!
    Ik ben blij voor je dat het zo goed gaat met je werk en dat ze je langer willen houden!
    Verder wens ik je sterkte om nog 2 maanden van huis te zijn, maar dat ga jij makkelijk overleven joh;)
    Dikke kus vanuit Parigi

  • 09 Oktober 2009 - 15:46

    Nadia:

    Ik ben er als nederlands model!!!
    Oscar is nu ook hier in Londen. Dus allebei zijn we met onze vriendjes :)
    Als ze volgende week weer weg zijn kunnen we misschien eindelijk onze koffie doen die steeds niet doorgaat.
    xx

  • 09 Oktober 2009 - 18:03

    Paola:

    Hallo Charlotte.

    Wat leuk dat je vriend er nu is! Heel erg veel plezier gewenst.

    Ik had het al eens tegen je moeder gezegd en misschien heb je er helemaal geen behoefte aan maar indien wel, dan wel: 1 van mijn beste vriendinnen, een enorm leuk mens, woont in Londen. Als je het leuk vindt, kan ik je haar telefoonnummer geven, voor als je eens zin hebt om IRL Nederlands e kletsen, of een omvormer te kopen, of zomaar te slenteren op leuke plaatsen. Mail me maar als je dat leuk zou vinden, ik weet zeker dat Linda (mijn vriendin) het leuk zou vinden!

    Ik ben trouwens waarschijnlijk over 2 weken een paar dagen in Londen, misschien kunnen we dan samen bij jouw zo geliefde Starbucks een frappucino drinken?

    Groeten!
    Paola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 57966

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: