Job en Eerste Cover!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Job en Eerste Cover!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Job en Eerste Cover!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

09 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanochtend was ik al vroeg wakker om even Ries te bellen om hem te herinneren dat hij een vlucht moet halen. Hahaha Ries is altijd erg van de “lukt wel schatje, komt helemaal goed” en ik heb graag de dingen op tijd rond. Toen hij gisteravond aan de telefoon aangaf ongeveer een half uurtje van tevoren aanwezig te zijn flipte ik lichtelijk, alsjeblieft niet, je reist in de spits en het vliegveld van Madrid is zo groot. Dus vanochtend even gebeld met hem, altijd gezellig toch, haha en dan meteen horen dat alles goed gaat en hij op tijd op het vliegveld zal zijn. Het klopte ook, hij was er ruimschoots op tijd gelukkig.

Ontbeten, gedouched, aangekleed en nog even met mama gekletst en met een vriendin. Daarna naar weer een job, een shoot voor een UK magazine. Lieve engelachtige make up en haar en stoere rockchickkleding. Geen high fashion magazine, misschien te commercieel voor mijn portfolio maar het betaalt natuurlijk leuk en dat is altijd gewenst, werk is werk toch? Ik vond de foto’s die ik heb gezien wel mooi. Het was een leuk team alleen het duurde zoals gewoonlijk weer eens zoooooooo lang voor we eindelijk konden gaan schieten, zo vaak ook dat mensen niet op tijd komen, erg vervelend omdat je dan soms gewoon niet kunt beginnen. Maar het uiteindelijke schieten ging dan weer heel snel. We zijn iets langer doorgegaan maar niet eens zo heel ver over de tijd.

Toen lekker de make up laten zitten en meteen naar huis. Ries vertelde aan de telefoon dat hij vertraging had. Thuis gekomen even met mijn Poolse homie gekletst, ze voelt zich niet zo lekker, is al een maand of langer hier en deze week heeft ze helemaal niets gedaan, niet gewerkt, geen castings gedaan en ook geen opties staan. Wel sneu. Ze blijft in ieder geval nog 1 week.

Zo leuk!!! Ik heb de foto’s binnen van 2 publicaties in tijdschriften in Spanje! En jawel, helemaal onverwacht, als leuke verrassing: ik heb mijn eerste cover binnen!!! Ik ben er echt blij mee, het was helemaal niet de bedoeling dat ik de cover zou krijgen. Was van een shoot die ik de tweede dag heb gedaan, eerst vroeg in de middag een casting en toen wilden ze dat ik meteen bleef om te shooten ’s middags. Het is een tijdschrift wat mij deed denken aan de Blend, beetje cultuur, beetje lifestyle, beetje fashion, beetje human interest. Ik had van mijn bureau in Madrid doorgekregen dat ze over beide shoots erg tevreden waren, het goeie foto’s vonden maar ze hadden niets gezegd over de cover. Wel een link gegeven waar het hele blad online te zien is (net als bij de Blend staat ook dit magazine online), leuke verrassing om dan jezelf op de cover te zien.
De andere foto’s waren van een shoot die ik op 1 uur reizen van Madrid deed, een prachtig natuurgebied, veel afgebrand spul waar ik dan tussen sta met erg glamoureuze kleding. Twee totaal verschillende series maar ik ben met allebei blij.

Zo en nu ben ik blij om een andere reden: ik ga mijn vriendje ophalen, heb hem alweer 3.5 week niet gezien, vink wel weer lang genoeg.

Prettig weekend allemaal!

  • 09 Oktober 2009 - 20:08

    Ank:

    Stoer Lot!
    Had je m'n sms nog gehad?
    Ik vond het zo'n typisch nummer, maar gekregen van je moeder, dus zal toch wel kloppen?? Tis niet dat je moet reageren, maar wilde je graag een berichtje van thuisfront sturen, en weet nou niet offie aangekomen is.
    Dus dan ook nog maar in een krabbel: geniet van het weekend met je ventje!!

  • 09 Oktober 2009 - 20:24

    Dayenne:

    Hey Lot!

    Gefeliciteerd met je cover! Gaaf!

    Jij ook een fijn weekend, al twijfel ik niet of dat zal lukken ;)

    Liefs xxx

  • 12 Oktober 2009 - 11:06

    Nancy:

    Hey Charlotte,

    We hebben elkaar nog niet dikwijls gezien (ben het nichtje van je mama uit België), maar je oma verteld altijd zo trots over jou, dat ik toch maar eens even kwam kijken. Je doet dit geweldig! Groetjes uit België, Nancy

  • 12 Oktober 2009 - 21:51

    Im:

    Gefeliciteerd met je eerste cover!! Ben erg benieuwd naar de foto's. Geniet lekker van je dagen met Ries! Liefs uit Madrid

  • 13 Oktober 2009 - 18:17

    Michelle Krauwel:

    Ben trots op je meid!

  • 14 Oktober 2009 - 12:49

    Rachel :

    Hee Charlotte! Leuk om al je verhalen te lezen! Ik heb net te horen gekregen dat ik van 19 t/m 28 ook in Londen zit bij Premier models! Zullen we een keer afspreken ofso ? Lijkt me erg gezellig!

    xx Rachel (xxx-rachel@hotmail.com)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 57966

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: