Madrid- Wenen- of toch Madrid - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Madrid- Wenen- of toch Madrid - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Madrid- Wenen- of toch Madrid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

11 November 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

En toen was alles ineens weer anders of toch weer niet?

Vreemd, ik zei vanochtend nog dat er een vloek lijkt te rusten op Madrid, dat het soms lijkt alsof er iets is wat het werken in Madrid lijkt te willen stoppen.

Ik zou donderdagochtend naar Madrid vliegen maar nu ineens was er een telefoontje van mijn booker dat mijn bureau in Hamburg me toch geboekt had. Ik zou aanstaande donderdagochtend heeel vroeg naar Madrid vliegen maar dat wordt nu ineens veranderd, gelooooooof ik. Hahaha Nu vlieg ik niet naar Madrid maar later op de dag naar Wenen, daar overnacht ik dan en de volgende dag heb ik een shoot en eind van de dag word ik teruggevlogen naar Madrid.

Morgen toch maar eens bellen of het echt wel een boeking is of misschien toch nog een optie. Niet dat ik donderdag ineens in de loop van de dag te horen krijg dat het niet doorgaat. Dan is mijn vlucht naar Madrid namelijk ook weg en het zou de zoveelste vlucht zijn die dan gewoon weg is. En aangezien ik de vlucht naar Madrid gewoon zelf betaal…
Dus morgen maar eens bellen want soms denk ik dat er op de combinatie Charlotte-Madrid door iemand een vloek is uitgesproken. Wat ik volstrekt niet begrijp want ik heb heel goed kunnen werken juist in Madrid. Goed morgen weten we meer..

• 11 November 2009 - 00:06

Maudi:

Wow... :(. Jouw werk is inderdaad echt heel erg onvoorspelbaar. Ik snap niet dat je hier niet van in de stress schiet. Ik had al lang weer verschrikkelijke buikpijnen gehad enz. :p, haha. Maar goed.. ik ben benieuwd hoe het zal lopen! Ik hoor/merk het wel! Liefsx

• 11 November 2009 - 08:35

Theo:

Lotje,
    Ik kan me voorstellen dat je stress hebt. Ik geloof echter dat alles goed komt. Ik wou dat ik naar Wenen kon gaan. Lijkt me een super stad.

Heel liefs, denk aan je.

Papa

• 11 November 2009 - 12:32

Nadia :

Hoi hoi,
    Ik dacht eens even kijken waar charlotte nu weer uithangt. Maar nog steeds Londen, na een tussenstop Madrid. Jammer dat het werk in Londen niet zo goed gaat :( Ik had voor afgelopen dinsdag ook nog een optie daar staan, maar die ging ook niet door.
    Ik hoop dat het in Madrid, als je er ooit nog aankomt ;), beter gaat.

Ik snap trouwens helemaal dat je er soms gek van wordt, al dat vliegen en niet snappen wat er nu weer gaat komen. In dat opzicht ben ik blij dat ik weer even rust heb in Nederland. Maar aan de andere kant mis ik het altijd enorm als ik hier "stil" zit.

Succes met alles!! xx

• 02 December 2009 - 18:20

Eva:

Hooooiiii,,
    Ik weet niet of je me kent maar ik ben de dochter van karen wijnen en de zus van nina!
    Jij kan echt heel erg leuk schrijven ik geniet altijd van jou verhalen en nu dacht ik laar ik maar eens iets schrijven. Ik wens je veel geluk en hoop dat het een boeking is in wenen het blijkt daar heel er mooi te zijn!! Nou ik ga maar weer eens en verheug me op je volgende verhaal!! Groetjes Eva