Ries is er weer en de jobs en castings ook!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Ries is er weer en de jobs en castings ook!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Ries is er weer en de jobs en castings ook!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

16 Januari 2010 | Spanje, Madrid

Even voor ik begin: we hadden een hotel met wireless maar helaas dat wireless internet hier wil niet zo lukken. Dus heel af en toe is er even verbinding en ik werk ook te veel en we zijn te vaak weg om er echt achteraan te gaan. Dus ik loop wat achter met mijn verslag. Onderstaand verslag is van donderdagavond. De rest komt dan later weer, waarschijnlijk pas vanuit Nederland.


Dinsdagavond Ries opgehaald van het vliegveld, heerlijk dat we weer samen zijn, dat maakt het allemaal nog leuker hier. Ons hotel ligt midden in het centrum bij Plaza Mayor dus we lopen overal naar toe.

Op woensdag was Ries op tijd weg omdat hij 2 examens had en ik werd om 9 uur opgehaald door een taxi en naar het Hilton hotel gebracht voor een duoshoot voor het magazine Gentleman. We werkten in een prachtige en luxe suite en de kleding was ook vooral luxe en stijlvol klassiek, veel Burberry, Ralph Lauren, Black Label e.d. Halverwege hebben we met de hele crew een superlekkere lunch gehouden, dat kunnen ze hier wel, kaviaar, champagne, gerookte zalm, aardbeien en allemaal ander heerlijk fruit.
De hele dag gewerkt, daarna had ik eigenlijk nog een shoot of castings staan maar dat ging niet meer lukken zoals ik ook al verwacht had. Dus lekker terug naar het hotel en lekker samen met Ries gegeten. Zijn eerste 2 examens zitten er op, volgende week het laatste nog, 1 examen was prima gegaan, het andere was heel pittig geweest.
Mijn werkdag was ook pittig geweest dus ik lag al voor 12 uur te slapen, daarna heeft Ries nog 2 afleveringen Lost gekeken op de laptop.

Op donderdagochtend eerst met Ries gaan ontbijten bij Museo del Jamon, heerlijk. Voor vandaag stonden er castings op het programma voor de fashionweek van Madrid die eind februari plaatsvindt. Op het laatste nippertje belde mijn boeker dat er nog een casting vóór was gekomen, een casting voor een tv-spotje, dat werd dus enorm rennen ineens want door die casting zou ik nog maar heel weinig tijd over hebben om op tijd te komen voor mijn eerste casting voor de fashionweek. De moed zakte me in de schoenen toen ik binnen kwam, zo druk, ook heel veel mannen, zelfs een Nederlands acteur, die ik niet ken maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Even aan de vrouw die alles leidde gevraagd of ik niet later terug zou mogen komen. En ach, toen had ik geluk, zij ging aan de mannen vragen of ik even voor zou mogen. En dan mocht uiteraard dus ik was meteen aan de beurt in plaats van eerst een 3 kwartier mogen lezen en kletsen met andere wachtende modellen.
Goed daarna schoenen weer verwisselen en rennend weer terug naar de metro om de volgende casting nog te kunnen halen. Gelukt.
En dat ging eigenlijk wel heel erg goed, ook prettig voor mij dat ik één van de weinige blonde modellen hier ben. Even mijn catwalkloopjes moeten doen terwijl ze gefilmd werden en toen was ik alweer klaar. Nog een tijdje gekletst met een model wat al vaker de fashionweek hier heeft gedaan, er zijn ongeveer 40 shows dus dat is best groot hier in Madrid.

En toen had ik een paar uurtjes vrij en ben teruggegaan naar het hotel. Onderweg vanuit de metro even mijn bureau gebeld en te horen gekregen dat ik morgenochtend weer een job heb voor een klant waar ik al 2 keer eerder heb voor heb gewerkt. Paar uurtjes werk maar en het verdient heel leuk.
Aan het eind van de middag had ik nog een casting staan voor een show voor de fashionweek. Was druk, ging prima maar razendsnel.

Daarna leuk gewinkeld met Ries, zo lekker dat hij ook zijn neus niet ophaalt voor een paar uurtjes winkelen. Gegeten bij een Italiaan en daarna lekker thuis film gekeken.

Overigens was er vanmiddag nog een mail binnengekomen dat ik morgen ook nog een optie heb staan voor een bruidsmagazine, zodra mijn job morgen klaar is moet ik zo snel mogelijk naar die klant om me even te laten zien, casting te doen. Het zou fijn zijn als ik die job dan ook nog zou kunnen doen.

En dan ben ik voor zondag ook nog geboekt voor een shoot, mijn boeker wist alleen niet voor welk tijdschrift omdat de fotograaf veel voor 3 tijdschriften werkt. Dus dat vind ik zondag dan wel uit. Ik ga er vanuit dat ik dan zaterdag vrij heb. En maandagochtend heel vroeg vlieg ik dan weer terug naar Nederland om daar aan mijn castings te beginnen en hopelijk wordt mijn optie van dinsdag een daadwerkelijke job, morgen maar eens mijn Nederlandse boeker mailen.

Ik ben erg tevreden over mijn week hier, ik heb de nodige castings kunnen doen en ook goed kunnen verdienen met jobs, het klopte, het is druk op dit moment in Madrid. Super ook dat het gecombineerd kon worden met de examens van Ries, met hem hier is het toch wel heel erg veel leuker. Ik zal hem voortaan missen in deze stad.
Doordat we nu in een hotel zitten en niet meer in het appartement dat hij deelde met 4 andere jongens is het anders dit keer.Maar we hebben het echt zoooooo vreselijk leuk samen, we vervelen ons geen seconde, doen buiten het leren en werken alleen maar leuke dingen. We zouden dit met gemak heeeeeeel lang vol kunnen houden, alleen af en toe graag wat makkelijker internetverbinding zodat je even sneller en goedkoper contact hebt met thuis.

Tot de volgende keer weer!


  • 16 Januari 2010 - 17:52

    Merel:

    klinkt leuk! Succes nog! Ga je verder nog fashionweeks doen? xx

  • 16 Januari 2010 - 19:05

    Dayenne:

    Meid, t gaat je zo te horen goed! Lekker dat je vandaag vrij had en succes morgen! Doe ries de groetjes en tot snel! Liefs Dayenne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 58009

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: