Dagje vrij, laatste dag werken en afscheid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Dagje vrij, laatste dag werken en afscheid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Dagje vrij, laatste dag werken en afscheid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

18 Januari 2010 | Spanje, Madrid

Zaterdag:

Vandaag was de enige dag dat ik niet hoefde te werken of castings had dus vandaag was helemaal voor Ries en mij. We hebben lekker uitgeslapen tot half 11 of zo, daarna ben ik even snel ontbijt gaan halen weer bij Museo del Jamón, blijft lekker, hoort voor mij zo ontzettend bij Madrid. Lekker in bed ontbeten, het eind bekeken van 2012, wat een vreselijk spannende film, pffffff, wat mij betreft mogen we dat jaar overslaan straks.

Daarna douchen, aankleden en toen lekker samen naar Salamanca om te winkelen, we hebben echt een geweldige middag gehad, wat een leuke wijk om te winkelen. Veel dingen gezien, weinig gekocht, een Pepe Jeans shirt voor Ries en een jurkje van Mango voor mij. Verder alleen maar gekeken, gelopen door al die straten die zo aan Parijs doen denken, gekletst en gelachen, bij een kraampje fruit gekocht, bij de Starbucks lekker wat gedronken. Gewoon alleen maar relaxed daar samen zijn, ah dat zou ik wel iedere dag willen.

Aan het eind van de middag zijn we een stuk teruggelopen en vanaf Goya de metro naar Sol genomen, bij Sol toen naar de McD gegaan omdat het internet in ons hotel telkens niet werkt, grrrrrrrrrr. Ries heeft even snel de laptop opgehaald en een boek. Hij moest even wat dingen uitzoeken voor de universiteit en daarna ging hij lezen in Dan Brown (die ik jammer genoeg al uit heb) en ben ik even gaan internetten, MSN met mama en een stuk schrijven voor mijn blog.

Daarna terug naar het hotel en even uitgerust. Toen gaan eten, we wilden heel graag gaan eten weer bij de Bazaar, daar hebben we al vaker gegeten, erg lekker en leuk. Alleen daar kun je niet reserveren, we hebben ons wel even op de lijst laten zetten maar de wachttijd was al minimaal 3 kwartier en daarvoor hadden we eigenlijk te veel honger. Het restaurant is gewoon te populair geworden. Dus we besloten door te lopen naar Wagaboo, zijn we ook al heel vaak gaan eten en is ook heel lekker altijd. We hebben dit keer niet al te lang nagetafeld, waren binnen 2 uur of zo weer buiten, wat voor hier best snel is. Toen terug naar het hotel gelopen en daar even contact gehad met Bjorn geloof ik over eventueel nog uitgaan. Maar de meesten gingen niet en eigenlijk hadden wij ook niet zo veel zin en ik moest de volgende ochtend alweer vroeg werken. Dus we hebben in bed lekker een film gekeken nog.

Zondag:

Ik moest al om 9 uur op locatie zijn, gelukkig 1 straat verwijderd van ons hotel, hoe heerlijk!! Ik had een shoot met Paul Cassidy, het zouden hele futuristische foto's gaan worden en de fotograaf wilde 9 foto's (met 9 verschillende outfits) doen. En het ging traaaaaaaaaaaaaaag, echt vreselijk.

De kleding was heel apart allemaal, er werd gewerkt met hele aparte vormen, achtergronden, doorzichtig en met gaten gedeeltelijk waar men dan licht door kon laten schijnen, het was echt een heel aparte shoot. Naast het team stonden er uiteindelijk ook zo'n 15 geïnteresseerden om ons heen, mensen die allemaal mochten komen kijken naar die manier van shooten, artistiekelingen, studenten en vrienden van de fotograaf. Die je allemaal aan staan te gapen, was er niet echt blij mee op dat moment hoewel dat uiteraard niemand gemerkt heeft.
De shoot was pittig om te doen, weer zo'n moment dat je denkt aan het vooroordeel dat modellen lekker simpel en makkelijk werk hebben, slecht af en toe even mooi stil hoeven te zitten zijn.
Ik heb alleen maar in onmogelijke en ongemakkelijke poses gestaan en op een bepaald moment had ik een jurk aan waar in de baleinen overal spelden uitstaken aan de binnenkant en die mochten er niet uit. De jurk was nauw aansluitend en het leuke was dat ik er mee moest gaan liggen, ik mocht dus óp de spelden gaan liggen, het waren veel spelden, heel veel spelden. En ik voelde ze overal prikken in mijn benen, rug, schouders en bovenarmen. En dan anderhalf uur stil liggen en mooi zijn, boven op die spelden!! Op zulke momenten heb ik wel eens even genoeg van dit werk. Naderhand stonden er allemaal rode puntjes over mijn hele lijf. Maaaaaaaaaaar ik heb de foto's gezien en ze waren gaaf.
Ik had gehoopt rond 6 uur uiterlijk klaar te zijn, even na 8 uur was ik uiteindelijk klaar, 11 uur gewerkt dus. Wel tussendoor op de set gegeten.

Toen ik terugliep kwam ik Ries tegen, die schat had even een broodje voor me gehaald wat ik 's nachts kon eten op het vliegveld of in het vliegtuig en Fanta voor me gehaald. We zijn lekker samen naar het hotel teruggelopen, daar heb ik eerst gedouched en mijn gewafelde haar weer in normale staat teruggebracht. Daarna mijn tas ingepakt en vervolgens een zo relaxed mogelijke avond nog gehad, onze laatste avond in Madrid alweer. We vonden het allebei niet leuk omdat het dit keer echt de laatste keer samen in Madrid is, een volgende keer zal ik óf alleen zijn of Ries gaat mee alleen voor het plezier. Maar zijn studie hier loopt over 3 dagen af, woensdag heeft hij zijn laatste examen en dan is het afgelopen. We hebben het zo leuk gehad al die tijd vanaf september, ook al had hij zijn studie hier en ik mijn werk, het voelde toch gedeeltelijk als een soort van vakantie. We hebben in deze stad zo veel meegemaakt, zo veel mensen leren kennen, zo veel gezien. Maar ook onze relatie is hier gegroeid want ook al hadden we al een heel hechte vriendschap het laatste anderhalf jaar, een relatie hadden we pas 1 maand voor Barcelona en 2 maanden voor Madrid.
Natuurlijk gaan we het ook op andere plaatsen heel erg leuk hebben maar Madrid zal wel altijd heel speciaal blijven.

We zijn redelijk op tijd gaan slapen en om 4 uur werd ik opgehaald door de taxi. Die ging dit keer echt razendsnel, binnen een kwartier was ik al op het vliegveld en 5 minuten later al door de douane. Ik had geen boek meer, tijdschriften uit, er was geen winkel open op het vliegveld vannacht om half 5 dus ik ben maar wat gaan staren in zo'n vliegtuigmagazine, spelletjes op mijn mobiel gedaan!!! Hahaha nouwwwwww, dat is echt niets voor mij.

Maar goed, in het vliegtuig was het lekker rustig, veel plaatsen niet bezet. Alleen enorm balen, we konden niet landen in Eindhoven wegens mist, dus het vliegtuig moest uitwijken naar Weeze en van daaruit werden we met de bus naar E'hoven gereden. Ik had gedacht om kwart voor 9 te landen, nu was ik pas net voor 12 uur thuis. Mama kwam me ophalen dus dat scheelde wel een treinreisje.

Nu alleen nog hopen dat Ries zijn laatste examen woensdag goed maakt en dat er geen mist is zodat ik hem woensdagavond nog kan zien weer.


  • 02 Februari 2010 - 14:51

    Maurits :

    k

  • 02 Februari 2010 - 14:51

    Maurits :

    k

  • 02 Februari 2010 - 15:08

    Maurits :

    heej sjar hoe gaat het?
    ik hoop goed doei van maurits

  • 02 Februari 2010 - 15:10

    J:

    uiekffirejrffhjrhdjduiddyhdeioerurytyriruhfrnn rgtrfrjkeriiuerhreugyyreoeroe

    ]oeu7kjln b gf fgkpofldjdjhcfhvfe
    r

    rkijhhufvfnkmkfrkkk

    iur4iirirjiijfrijfrijrt48u7y67y6778u77475856986564uiuhufhjhjfhjfhjfjkdkjdcjuddiudidjijidd

    hyufukihs vn
    hju nn vjkv b
    nb n
    mnvg

  • 07 Februari 2010 - 15:38

    Mauts:

    heej sjar
    hoe gaat het???????????????????????????????????????????????????????????????????????
    ik weet het niet
    maar ik hou heel veel van jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jij zeker ook van mij

    groetjes je eigen kleine broertje maurits

  • 07 Februari 2010 - 15:41

    Mauts:

    hoi sjar
    doei sjar

  • 07 Februari 2010 - 15:42

    Mauts:


    Home
    Reisverslagen
    Reizigers
    Reisgids
    Shop
    Aanmelden
    Inloggen

    Charlotje voor nog 1 week in Madrid Spanje Spanje, Madrid 16:42
    Je reactie wordt nu verwerkt. Bedankt!
    Reisverslag
    Spanje Spanje

    webmaster, 18 januari 2010
    Spanje Spanje , Madrid 12°

    Dagje vrij, laatste dag werken en afscheid

    Zaterdag:

    Vandaag was de enige dag dat ik niet hoefde te werken of castings had dus vandaag was helemaal voor Ries en mij. We hebben lekker uitgeslapen tot half 11 of zo, daarna ben ik even snel ontbijt gaan halen weer bij Museo del Jamón, blijft lekker, hoort voor mij zo ontzettend bij Madrid. Lekker in bed ontbeten, het eind bekeken van 2012, wat een vreselijk spannende film, pffffff, wat mij betreft mogen we dat jaar overslaan straks.

    Daarna douchen, aankleden en toen lekker samen naar Salamanca om te winkelen, we hebben echt een geweldige middag gehad, wat een leuke wijk om te winkelen. Veel dingen gezien, weinig gekocht, een Pepe Jeans shirt voor Ries en een jurkje van Mango voor mij. Verder alleen maar gekeken, gelopen door al die straten die zo aan Parijs doen denken, gekletst en gelachen, bij een kraampje fruit gekocht, bij de Starbucks lekker wat gedronken. Gewoon alleen maar relaxed daar samen zijn, ah dat zou ik wel iedere dag willen.

    Aan het eind van de middag zijn we een stuk teruggelopen en vanaf Goya de metro naar Sol genomen, bij Sol toen naar de McD gegaan omdat het internet in ons hotel telkens niet werkt, grrrrrrrrrr. Ries heeft even snel de laptop opgehaald en een boek. Hij moest even wat dingen uitzoeken voor de universiteit en daarna ging hij lezen in Dan Brown (die ik jammer genoeg al uit heb) en ben ik even gaan internetten, MSN met mama en een stuk schrijven voor mijn blog.

    Daarna terug naar het hotel en even uitgerust. Toen gaan eten, we wilden heel graag gaan eten weer bij de Bazaar, daar hebben we al vaker gegeten, erg lekker en leuk. Alleen daar kun je niet reserveren, we hebben ons wel even op de lijst laten zetten maar de wachttijd was al minimaal 3 kwartier en daarvoor hadden we eigenlijk te veel honger. Het restaurant is gewoon te populair geworden. Dus we besloten door te lopen naar Wagaboo, zijn we ook al heel vaak gaan eten en is ook heel lekker altijd. We hebben dit keer niet al te lang nagetafeld, waren binnen 2 uur of zo weer buiten, wat voor hier best snel is. Toen terug naar het hotel gelopen en daar even contact gehad met Bjorn geloof ik over eventueel nog uitgaan. Maar de meesten gingen niet en eigenlijk hadden wij ook niet zo veel zin en ik moest de volgende ochtend alweer vroeg werken. Dus we hebben in bed lekker een film gekeken nog.

    Zondag:

    Ik moest al om 9 uur op locatie zijn, gelukkig 1 straat verwijderd van ons hotel, hoe heerlijk!! Ik had een shoot met Paul Cassidy, het zouden hele futuristische foto's gaan worden en de fotograaf wilde 9 foto's (met 9 verschillende outfits) doen. En het ging traaaaaaaaaaaaaaag, echt vreselijk.

    De kleding was heel apart allemaal, er werd gewerkt met hele aparte vormen, achtergronden, doorzichtig en met gaten gedeeltelijk waar men dan licht door kon laten schijnen, het was echt een heel aparte shoot. Naast het team stonden er uiteindelijk ook zo'n 15 geïnteresseerden om ons heen, mensen die allemaal mochten komen kijken naar die manier van shooten, artistiekelingen, studenten en vrienden van de fotograaf. Die je allemaal aan staan te gapen, was er niet echt blij mee op dat moment hoewel dat uiteraard niemand gemerkt heeft.
    De shoot was pittig om te doen, weer zo'n moment dat je denkt aan het vooroordeel dat modellen lekker simpel en makkelijk werk hebben, slecht af en toe even mooi stil hoeven te zitten zijn.
    Ik heb alleen maar in onmogelijke en ongemakkelijke poses gestaan en op een bepaald moment had ik een jurk aan waar in de baleinen overal spelden uitstaken aan de binnenkant en die mochten er niet uit. De jurk was nauw aansluitend en het leuke was dat ik er mee moest gaan liggen, ik mocht dus óp de spelden gaan liggen, het waren veel spelden, heel veel spelden. En ik voelde ze overal prikken in mijn benen, rug, schouders en bovenarmen. En dan anderhalf uur stil liggen en mooi zijn, boven op die spelden!! Op zulke momenten heb ik wel eens even genoeg van dit werk. Naderhand stonden er allemaal rode puntjes over mijn hele lijf. Maaaaaaaaaaar ik heb de foto's gezien en ze waren gaaf.
    Ik had gehoopt rond 6 uur uiterlijk klaar te zijn, even na 8 uur was ik uiteindelijk klaar, 11 uur gewerkt dus. Wel tussendoor op de set gegeten.

    Toen ik terugliep kwam ik Ries tegen, die schat had even een broodje voor me gehaald wat ik 's nachts kon eten op het vliegveld of in het vliegtuig en Fanta voor me gehaald. We zijn lekker samen naar het hotel teruggelopen, daar heb ik eerst gedouched en mijn gewafelde haar weer in normale staat teruggebracht. Daarna mijn tas ingepakt en vervolgens een zo relaxed mogelijke avond nog gehad, onze laatste avond in Madrid alweer. We vonden het allebei niet leuk omdat het dit keer echt de laatste keer samen in Madrid is, een volgende keer zal ik óf alleen zijn of Ries gaat mee alleen voor het plezier. Maar zijn studie hier loopt over 3 dagen af, woensdag heeft hij zijn laatste examen en dan is het afgelopen. We hebben het zo leuk gehad al die tijd vanaf september, ook al had hij zijn studie hier en ik mijn werk, het voelde toch gedeeltelijk als een soort van vakantie. We hebben in deze stad zo veel meegemaakt, zo veel mensen leren kennen, zo veel gezien. Maar ook onze relatie is hier gegroeid want ook al hadden we al een heel hechte vriendschap het laatste anderhalf jaar, een relatie hadden we pas 1 maand voor Barcelona en 2 maanden voor Madrid.
    Natuurlijk gaan we het ook op andere plaatsen heel erg leuk hebben maar Madrid zal wel altijd heel speciaal blijven.

    We zijn redelijk op tijd gaan slapen en om 4 uur werd ik opgehaald door de taxi. Die ging dit keer echt razendsnel, binnen een kwartier was ik al op het vliegveld en 5 minuten later al door de douane. Ik had geen boek meer, tijdschriften uit, er was geen winkel open op het vliegveld vannacht om half 5 dus ik ben maar wat gaan staren in zo'n vliegtuigmagazine, spelletjes op mijn mobiel gedaan!!! Hahaha nouwwwwww, dat is echt niets voor mij.

    Maar goed, in het vliegtuig was het lekker rustig, veel plaatsen niet bezet. Alleen enorm balen, we konden niet landen in Eindhoven wegens mist, dus het vliegtuig moest uitwijken naar Weeze en van daaruit werden we met de bus naar E'hoven gereden. Ik had gedacht om kwart voor 9 te landen, nu was ik pas net voor 12 uur thuis. Mama kwam me ophalen dus dat scheelde wel een treinreisje.

    Nu alleen nog hopen dat Ries zijn laatste examen woensdag goed maakt en dat er geen mist is zodat ik hem woensdagavond nog kan zien weer.

    Wil je Charlotte in Spanje bellen? Bel dan goedkoop via HalloBuitenland.nl
    Reageren op bovenstaand reisverslag
    Naam :
    Reactie :

    Shop

    Nu: 25% korting op alle reisalbums!
    Reacties op bovenstaand reisverslag
    maurits

    5 dagen geleden

    k
    maurits

    5 dagen geleden

    k
    maurits

    5 dagen geleden

    heej sjar hoe gaat het?
    ik hoop goed doei van maurits
    j

    5 dagen geleden

    uiekffirejrffhjrhdjduiddyhdeioerurytyriruhfrnn rgtrfrjkeriiuerhreugyyreoeroe

    ]oeu7kjln b gf fgkpofldjdjhcfhvfe
    r

    rkijhhufvfnkmkfrkkk

    iur4iirirjiijfrijfrijrt48u7y67y6778u77475856986564uiuhufhjhjfhjfhjfjkdkjdcjuddiudidjijidd

    hyufukihs vn
    hju nn vjkv b
    nb n
    mnvg
    mauts

    5 Minuten geleden

    heej sjar
    hoe gaat het???????????????????????????????????????????????????????????????????????
    ik weet het niet
    maar ik hou heel veel van jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jij zeker ook van mij

    groetjes je eigen kleine broertje maurits
    mauts

    2 Minuten geleden

    hoi sjar
    doei sja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 58017

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: