Het kan verkeren... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Het kan verkeren... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Het kan verkeren...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

12 September 2009 | Spanje, Madrid

Zo vrijdag, laatste werkdag van de week alweer. ’s Ochtends meteen een go-see gedaan bij een tijdschrift, ging prima en daarna door weer helemaal naar de andere kant van Madrid naar mijn bureau.

Het was mijn laatste go-see alweer hier in Madrid. Het hing eigenlijk al vanaf dinsdag in de lucht en vanochtend werd het definitief: aanstaande dinsdagavond vlieg ik terug naar Nederland, eerder dan verwacht. Ik zou aanvankelijk pas op vrijdag of zaterdag terugvliegen maar afgelopen dinsdag liet Mike, mijn Nederlandse booker me weten dat ik voor volgende week woensdag in Nederland geboekt ben
Maar de dag ervoor was ik in Madrid geboekt voor de dinsdag voor een hele dag en het werd moeilijk om een vlucht ’s avonds te vinden. Verder stonden er in Madrid voor woensdag en donderdag ook opties. En ik vond het ook wel jammer om zo veel eerder dan gepland te vertrekken. Aan de andere kant was er werk in Nederland en daar gaat het toch uiteindelijk om. En daarbij heb ik een eerste optie nog staan voor mijn bureau uit Brussel voor vrijdag of maandag te werken.
Mijn bureau uit Madrid heeft bij de klant van dinsdag voor elkaar gekregen dat ik op tijd mag vertrekken en als het dan allemaal gaat zoals het hoort te gaan moet ik mijn vlucht kunnen halen en zal ik dinsdagavond laat alweer op Schiphol landen.
Vandaar dat er de laatste dagen ook veel minder castings waren voor mij. Ik zal nu nog op maandag en op dinsdag werken en dan op woensdagmiddag in Nederland. Nog geen idee waar precies maar dat hoor ik volgende week wel weer.

Het is ook wel weer leuk om naar huis te gaan en nu kan ik tenminste op vrijdag een keer mee doen met de hockeytraining, ik vind het vervelend dat ik er telkens niet bij kan zijn. Maar vrijdag dus wel, tenzij ik dan moet werken voor mijn bureau uit Brussel. Nu ben ik ook een paar dagen langer thuis voor ik weer naar London vertrek.

Maar toch…..Madrid is zó’n vreselijk leuke stad en ik heb het hier zó enorm naar mijn zin. Vooral met Ries natuurlijk die ik straks ongetwijfeld flink ga missen maar ook met de andere jongens hier in huis gaat het allemaal zo relaxed. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn in het modellenappartement in London, is vast allemaal weer heel anders maar ongetwijfeld ook leuk.

Goed, ’s ochtends dus op mijn bureau alvast een aantal zaken van mijn vertrek doorgesproken. Daarna contact gehad met Nuria, de fotografe waarmee ik in februari de shoot had gedaan voor de Italiaanse Glamour. We hebben samen afgesproken en het was leuk om haar weer te ontmoeten. Ze had voor mij de Italiaanse Beauty Glamour, zoooooo gaaf om daarin te staan. Ik had de hele serie al eerder van haar gekregen maar nu dus ook het tijdschrift zelf waar ik met 3 foto’s in sta. Erg mooie foto’s (beauty’s zijn het, d.w.z. foto’s van in principe alleen je gezicht of waarbij het met name om je gezicht draait) en zeker goed voor mijn portfolio.

Lekker met Ries afgesproken in de stad, samen naar de Starbucks en daarna samen weer lopen en lekker in het park zitten lezen. We hebben wat foto’s gemaakt, ik zal kijken of ik er hieronder nog kan plaatsen. Het stomme aan deze site is dat ik maar 10 foto’s kan plaatsen, daarna moet ik er voor gaan betalen.

Daarna naar huis, we wilden ’s avonds een hapje gaan eten in een restaurant maar wilde eerst een stuk gaan rennen. Toen we thuis kwamen even douchen en daarna voelde ik me helemaal niet lekker, ik was koortsig, draaierig, grieperig. Ik ben om half 8 even gaan liggen en werd vanochtend rond half 10 wakker. Hahaha gewoon 14 uur achter elkaar geslapen en voelde me weer kiplekker.

  • 12 September 2009 - 21:29

    Milou:

    Hee Charlotte!

    Wat lekker dat het daar zo goed gaat! Wanneer vertrek je naar Londen en hoelang blijf je? Ik wil rond oktober weer weg voor een wat langere periode (waarschijnlijk Sydney of ergens in Azie), maar moet nog even zien. Misschien wordt het wel gewoon Europa!
    Have fun daar die laatste paar dagen!

    Liefs, Milou

  • 13 September 2009 - 06:37

    Maudi:

    Heey lieve Lot!! Je blog klinkt een beetje deprimerend deze keer, maar ik snap je :(! Jammer dat je nu al weer weg moet, maar als je bureau zo tevreden is, kun je misschien nog wel een keer terug voordat Ries in januari weer naar Nederland komt!! Ik ga pas over 1 maand en 1 week, maar ik word er een beetje chagerijnig van, want het duurt me allemaal veel te lang :p. Geniet van je laatste vrije dag met Ries en succes met je shoot maandag & dinsdag! Ik hoop dat je misschien nog een gaatje vindt om volgend weekend even bij te kletsen, maar dat hoor ik nog wel! Veel liefs en nog veel plezier deze laatste dagen! Kus -xxx-

  • 13 September 2009 - 09:41

    Charlotte:

    Heey Maudi,

    Ik denk dat ik dan verkeerd geschreven heb want ik voel me echt niet depressief of bedroefd dat ik eerder moet gaan. Het is mijn werk en de job voor woensdag was te mooi om te laten liggen. Het zal nog heel erg vaak voorkomen dat dingen wijzigen, hoort bij dit werk.

    Daarbij kan ik Ries natuurlijk iedere dag even spreken via Skype en medio october komt hij even naar Nederland.

    Ik ga heel erg mijn best doen om het te halen maar heb zondag misschien een hockeywedstrijd en een kraamfeest. We bellen, misschien op zaterdag?

    -xxx-

  • 13 September 2009 - 15:00

    Wouter:

    Haha, het is inderaad beter om hierop te reageren. Ik moet zeggen je bent wel ergggg fanatiek in het schrijven van blogs!
    Weer leuk om te lezen en ik zal zelf wat fanatieker je blog lezen..

    Groetjes,

    Wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 58023

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: