Nog een magazineshoot erbij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Nog een magazineshoot erbij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Nog een magazineshoot erbij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

11 September 2009 | Spanje, Madrid

Donderdagochtend begonnen met het ophalen van de foto’s en jawel hoor, mijn Spaans is overgekomen: de foto’s waren precies zo afgedrukt als ik wenste. Dus mooie nieuwe platen voor in mijn boek (portfolio). Het is altijd weer leuk om te zien hoe verschillende landen kiezen voor verschillende foto´s, ieder bureau heeft daar duidelijk een wat andere smaak in dan de andere bureaus. Dat kun je alleen al zien op de sites van de verschillende bureaus. Het mooie is dan wel dat ieder bureau kiest voor dezelfde foto van mij als hoofdfoto op mijn sedcard. En het grappige is dan dat deze foto is van een serie van een van mijn eerste shoots.

Na de foto´s had ik een go-see voor een tijdschrift, ging prima trouwens. Daarna stond er geen casting meer, er zijn ook niet meer zo heel veel dagen waarop ik kan werken trouwens dus dan hebben veel castings ook geen zin meer omdat ik dan al niet meer hier ben of dat ze zijn op een dag dat ik al geboekt ben.

Na de casting heb ik lekker wat door Madrid gelopen, niet echt geslenterd maar ook eens niet gerend, het weer is hier nog zo lekker, zo meer dan zomers.
Ook 4 Zara’s even afgeweest om te zien of ze misschien heel toevallig de juiste maat laarzen hebben die ik zo graag zou willen. Niet dat ik thuis niet al een kast vol laarzen heb staan maar deze zouden perfect ook zijn voor castings, super hoog dus. Ach, ik zoek eigenlijk een excuus, ze zijn gewoon zooooooo mooi. Maar ik vrees dat het niet gaat lukken, ik heb ze tot nu toe niet gevonden in Nederland, niet in London, niet in Barca en nu ook al niet in Madrid. Waarom heb ik ook geen maat 37?

Daarna helemaal naar huis gelopen en het laatste stuk met Fanta als gewichten, who needs a gym? Toevallig kwam Ries ook net terug van de universiteit, die was zijn vakken gaan kiezen.

Thuis even wat dingen weer geregeld en overleg gehad over verschillende zaken. Ook even achter een fotografe aan, ik heb in februari een shoot gehad met haar en die foto’s zijn geplaatst in de Italiaanse Glamour, special Beauty editie. De fotografe heeft een exemplaar voor me geregeld en zij woont in Madrid dus ik moet nog even met haar afspreken om elkaar weer even te zien en dus ook de Glamour te krijgen.

Ook even met papa overlegd over het exacte recept van enchilada’s die we thuis altijd eten. Daarna met Ries boodschappen gedaan en gezellig samen gekookt.

Nadat de enchilada’s in de koelkast stonden te wachten tot ze de oven in konden belde mijn booker dat de optie van maandag omgezet is in een opdracht, yes, gaat goed, weer een opdracht erbij. Hahaha en op het callsheet staat dat ik gemakkelijke schoenen aan moet trekken want de shoot zal in “the country” zijn. M.a.w. we gaan Madrid uit, leuk, spannend, even verder kijken. Ben benieuwd of het platteland is, bergen (nou ja stevige heuvels), water, ja spannend, leuk ook een buitenshoot weer.

Ik ben echt heel tevreden hoe veel ik hier kan werken, mijn bureau heeft me ook meerdere keren gezegd dat ze blij met me zijn en dat ik echt terug moet komen omdat ik het hier goed doe. Leuk, hopelijk is dat in London ook het geval.

Na het telefoontje met mijn booker nog even de stad in met Ries, rond kwart over 9 terug om het eten in de oven te schuiven. Ja, we eten hier veel later dan in Nederland, een heel ander ritme. Om kwart over 11 waren we klaar met eten, iedereen vond ze lekker gelukkig. Daarna kwamen studenten in huis om wat te drinken en later in de nacht zijn zij uit gegaan, ik niet want voor mij liep vanochtend de wekker weer op tijd af en voor een casting of go-see moet je natuurlijk geen wallen hebben.

  • 12 September 2009 - 08:13

    Ank:

    En Maurits houdt overigens nauwkeurig je agenda en plannen bij hoor! Vanmorgen in de auto op weg naar hockey werden ze gedeeld met Diederik. Mauts vertelde dat je dinsdag weer thuiskwam maar al snel weer naar London ging. Waarop Diederik opmerkt dat jij nogal veel reisjes en vakanties hebt! "Ja maar Charlotte werkt als model Diederik, en dat doet ze een jaar en daarna gaat ze naar de universiteit". Waarop Diederik zich bezorgd afvraagt of dat wel mag omdat je nog geen 18 bent. Hoef je dan niet meer naar school persé? Cool, dan word ik ook model :))
    Ze bedachten dat je nog wel 1 school moet doen, maar pas als je 18 bent... de autorijschool. Afijn tis maar dat je het weet, kuskus en zien we je nog voor UK?? Ank

  • 12 September 2009 - 09:36

    Audrey:

    hee Charlotte!

    Net in 1x al je reisverslagen gelezen! Wat kan jy leuk schrijven zeg :D.. Zo te horen gaat alles goed daar. Heel veel plezier nog, en ik zal je reisverhalen nu goed bijhouden haha!

    Groetjes,
    xx Audrey

  • 12 September 2009 - 20:13

    Claire:

    Hee lieve Charlotte,

    net zoals audrey heb ik vandaag in 1x al je verhalen gelezen. Wat leuk om te lezen en je hebt het echt naar je zin merk ik! ik herken best veel dingen zoals dat je dag er heel anders uit kan zien dan dat je van te voren verwacht had. Ik ben 2 weken geleden naar Munchen geweest en mijn vliegtuig zou eerst om 5 uur gaan maar omdat ze toen nog neit klaar waren werdtie opeens omgeboekt naar 9 uur, wel spannend hoor als je voor het eerst in je eentje met het vleigtuig gaat! ik ga je verhalen zeker bij houden want ze zijn leuk en ook erg leerzaam voor mij! Veel plezier nog en groetjes van iedereen hier.

    xx Claire

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 58007

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: