Shoot in de bergen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Shoot in de bergen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Shoot in de bergen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

14 September 2009 | Spanje, Madrid

Nog een keer een kort verslag vandaag want ik ben echt heel erg moe. Vanochtend nog voor zessen opgestaan, voelde als midden in de nacht, wel even rustig ontbeten in alle stilte, ook wel eens lekker, wat op internet gesurft. Daarna met de metro richting de fotograaf waar ik om acht uur moest zijn. Haha toen ik in de metro zat, er al bijna was, belde mama (dus wel bereik daar). Of ik al onderweg was enzo. Die had niet meer lekker gelegen vanochtend, bang dat ik door de wekker zou slapen of weet ik veel, zo vroeg alleen over straat in Madrid. Ach nou ja, voor haar ook wennen. Maar goed, ik was er dus ruimschoots op tijd.

Leuk, we gingen de bergen in. Ik ben in de auto gerold en meteen in slaap gevallen. Gelukkig had ik gemakkelijke schoenen aangedaan op aanraden van mijn booker want het was klauteren in de bergen.
Het was zo’n enorme leuke ervaring, ik ben op een plek geweest waar je als toerist of Nederlander echt niet komt. Was in de bergen en dan in een totaal afgebrand gebied, zoooo gaaf. Ik was blij met mijn schoenen, hier had ik niet op slippertjes of ballerina’s de hele wandeling moeten maken.

Het team was super, leuke fotograaf, geweldige stylist en ook een super aardige visagiste en haar eh..madame. De kleding die ik droeg was super, errug fashion met lekker hoge stelten weer. Alleen jammer dat ik met die stelten toch ook nog wel eens van de ene rots naar de andere moest gaan als de fotograaf dat beter vond.
Er was ook weer een Spaans mannelijk model dabei en tja…ik begrijp waarom hij model is geworden maar pffffff het buskruit heeft hij niet uitgevonden. Nou goed, is verder ook volstrekt niet belangrijk maar is toch leuker om met iemand te werken waar je even plezier mee kan hebben en wat kan kletsen en ervaringen uit kan wisselen.

De shoot was super gaaf om te doen, ik ben blij dat ik deze heb kunnen doen, gewoon een klein uur rijden van Madrid en dan zo helemaal ergens anders zitten. Hier was ik nooit gekomen als ik dit werk niet had gedaan.

Op de terugweg ook weer liggen pitten in de auto, erg gezellig voor de rest. Toch was ik gisteren op tijd gaan slapen, geen idee vanwaar het zomaar in slaap vallen. Na de shoot snel door naar het bureau, afscheid genomen, telefoon ingeleverd en te horen gekregen dat ze me begin november heel graag terugzien omdat het dan druk gaat worden. We’ll see.

Daarna met Ries nog even winkelen, even, niet lang. Er was een ring die ik graag wilde hebben, een heeele grote. Mooi zilver met een prachtig grote roomwitte steen in het midden, die prijkt nu aan mijn vinger, ben er erg blij mee.

Toen naar huis, even gekletst met mama, koffers ingepakt, wat aangerommeld, gekletst met Ries, wat mail doorgelezen, gekrabbeld hier en daar. Daarna gegeten en dan naar bed.

Morgen op tijd weer eruit voor mijn laatste shoot. Mijn bureau heeft geregeld dat ik op tijd kan stoppen zodat ik mijn vlucht terug naar Nederland kan halen. Papa en mama komen me op Schiphol ophalen want ik land te laat om per trein nog in Weert te kunnen komen. En verder gebiedt de eerlijkheid me te bekennen dat ik ook mijn kortingskaart thuis heb laten liggen. Ik kijk er ook wel een beetje naar uit om even een paar dagen thuis te zijn ook al moet ik woensdag meteen weer aan de bak. Maar toch, lekker thuis, verwend en vertroeteld worden, lekker kletsen en aanrommelen met mama, bellen met vriendinnen, hockeyen!!! Even bijkomen gewoon.

Ries brengt me naar het vliegveld morgen, het afscheid zal absoluut niet leuk gaan worden maar gelukkig komt hij medio october even naar Nederland en gelukkig is er internet dus ik ga hem dagelijks spreken. En ik wil ook weer snel even terug naar Madrid, voor werk of voor just fun.

Ik denk dat ik morgen nog wel even schrijf of overmorgen wordt dat natuurlijk. Maar voor nu wil ik toch alvast iedereen even bedanken voor alle reacties, op de site of prive. Het was zooooo leuk om commentaar van jullie ook te krijgen.

Tot snel

  • 14 September 2009 - 20:32

    Inge:

    Hee Charilot,

    Echt heel leuk om allemaal te lezen. Als het modellenwerk niet genoeg opbrengt, kun je vast wel voor een tijdschrift een column beginnen.

    Hoop je snel te zien, zondagmiddag in Budel misschien?

    Liefs,
    Inge

  • 14 September 2009 - 20:33

    Merel:

    goed gedaan meid, ik ben weer trots op u.
    je verhalen waren leuk en je bent lekker druk bezig:)
    xxx goeie reis

  • 14 September 2009 - 21:55

    Ank:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nou ben je toch nog bij het survivalweekend!! Leuk, kunnen we alle verhalen live horen. Maar dit is toch niet het laatste verhaal he? Je gaat in Londen toch gewoon door ;)) Nou dikke kus, als je dit leest dan ben je ws alweer in NL, trekt mer wat werms aan wegt want ut es koad heej, Ciaooooooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 58011

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: