Laatste Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Laatste Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Laatste Weekend

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

13 September 2009 | Spanje, Madrid

Goed, de zaterdag. Na 14 uur slaap werd ik ’s ochtend weer kiplekker wakker. We hadden eerder eigenlijk ons voorgenomen naar Toledo te gaan maar in plaats daarvan hebben we het gisterochtend heel rustig aan gedaan, heel relaxed. Uiteindelijk is Ries ontbijt gaan halen en hebben we lekker ontbeten.

Daarna nog steeds in de eerste versnelling via de Starbucks weer lopend naar het park, langzamerhand kwamen we tot leven en werden wakker. Niet echt helemaal wakker want tot 6 uur heerlijk in het park gelegen tot het ineens heel koud werd, zeker voor mij. Dus naar huis gelopen, ik met een dikke plaid om me heen, ik leek wel een indiaan. Meteen door naar de supermarkt waar we inkopen hebben gedaan voor het eten. Met de jongens allemaal opgegeten en daarna zijn Ries en ik weer gaan lopen. Naar de temples of Debod, erg indrukwekkend. Daar een tijdje gezeten, erg romantisch. Toen door naar het Koninklijk Paleis en de kathedraal erbij. En daarna naar de Mac want Ries had uiteraard alweer honger. Toen nog één keertje naar Plaza Mayor en daarna daar in de buurt nog bij een fonteintje gezeten en toen naar huis en rond 1 uur gaan slapen. Nog vroeg voor hier, alsof de dag al niet relaxed genoeg geweest was.

Goed en vandaag is zondag en zondag is de laatste dag met Ries aangezien ik morgen al om 8 uur !!! bij de fotograaf moet zijn want we gaan shooten in the country en dinsdag ik ook de hele dag moet werken en daarna rennend naar het vliegveld.
Dus de zondag heb ik grotendeels met Ries doorgebracht. Niet te laat naar bed straks want 8 uur bij de fotograaf is nog vroeger vertrekken en opstaan. En voor een studentenhuis (wat dit in feite is) is dat echt bijna midden in de nacht!

  • 13 September 2009 - 19:46

    Marion:

    Lief Charlotje,

    Ik kijk er zó naar uit dat je weer thuis komt, dat ik je weer gezellig een paar dagen hier heb en dus niet meer alleen tussen die 3 mannen hier zit.

    Ik ben heel blij dat je het zo naar je zin hebt (gehad) in Madrid, ben heel trots op je, je hebt ongetwijfeld veel geleerd van deze eerste echte reis alleen. Nou ja, niet helemaal alleen natuurlijk. Dat komt volgende week pas in London.

    Maar eerst lekker een paar dagen thuis, ik heb er zin in!

    Dag lieveke, kus ook voor jullie allebei.

    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 58025

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: