Vertrek naar Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Vertrek naar Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Madrid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

02 September 2009 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

Nou, mijn eerste dag van mijn eerste reis hier. Ik ben deze zomer al vaker voor mijn werk in het buitenland geweest maar vanaf nu ga ik toch maar eens proberen om een soort van dagboek bij te houden. Anders blijf ik telkens hetzelfde verhaal schrijven aan mensen.

Het afscheid van papa, mama en mijn broertjes vanochtend was niet echt gemakkelijk maar het viel nog mee, dat had veeeeeeheeeeeel theatraler gekund.

Na een goeie vlucht stond ik rond half 4 in Madrid waar ik werd opgewacht door mijn vriendje Ries, die hier (how convenient) voor een half jaar woont en studeert aan de universiteit.
We zijn snel even naar zijn appartement gegaan waar ik heb gedouched en toen meteen door naar het bureau. Hier in Madrid is mijn agency open tot acht uur dus geen excuus om even rustig te acclimatiseren.
Het was leuk om er weer te zijn en de boekers weer terug te zien. Ik kreeg een Spaanse telefoon zodat ik mijn nummer in Spanje ook heb, meteen vanmiddag even beltegoed gekocht. Voor morgen staat er al een casting op het programma en een testshoot met een Braziliaanse fotografe.

Na het bureau heb ik even beltegoed gekocht en daarna terug naar het appartement om mijn koffer uit te pakken en even te Skypen met thuis. Daarna met Ries gegeten in een superleuk restaurantje hier, Wagaboo. Een heerlijke vissalade voor mij. En nu zit ik even dit verslag te schrijven en ga zo nog even douchen. Morgenochtend eerst een metrokaart kopen en dan aan de slag!

• 03 September 2009 - 14:06

Christa:

Hoi Charlotte,

Wat leuk om je reisverslag te lezen en te zien hoe het met je gaat in Madrid.
    Lekker weer daar? Ik hoop dat je snel zal wennen en heel veel opdrachten krijgt. Alhoewel, een beetje tijd met Ries is ook wel leuk. Veel succes daar!

• 03 September 2009 - 21:22

My-hoa:

Hi Char,

Wat super leuk dat je dit by houd, kan ik ook eens lezen hoe het eraan toegaat in het buitenland ;) Hopelyk ben ik binnekort te vinden in China, moet nog horen of ik uitgekozen word, en heb ook nog 10 dagen Dubai staan (en ja, óók ALS ik uitgekozen word!) Ben trots op je!
    Liefs, x My-hoa