Day One - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Day One - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Day One

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

25 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanochtend werd ik compleet uitgerust weer wakker. Heerlijk geslapen in mijn grote bed (er passen wel 3 modellen in, hahaha) dus klaar voor de dag. Gisteravond vroeg al in een diepe slaap gevallen. Rond 1 uur werd ik wakker van mijn telefoon die af ging maar ik was redelijk gedesoriënteerd dus in mijn slaap reikte ik naar de telefoon en stootte bijna een enorme spiegel van mijn nachtkastje af, die daar tegen de muur stond. Hahaha flink lawaai en ik lag half uit mijn bed die spiegel tegen te houden en nog half te slapen. Gelukkig werd ook Emilia (mijn Finse roomie) wakker dus zij kwam naar me toe om me te helpen.

Toen ik dus wakker werd wilde ik Emilia lekker laten slapen dus ik ging naar de huiskamer om daar even op mijn laptop te tikken. Hahaha was er vannacht nog een Pools meisje langsgekomen en die lag nu te slapen op de bank, heel apart. Dus ik ging heel zachtjes zitten tikken, staat ze op van de bank, trekt alle dekens mee en snauwt dat ze nog minimaal 1 uur wil slapen. Okeeeeeeeee, ga je gang en fijn kennis te maken. Ik zou misschien deze reis eens kunnen beginnen met wat mondiger te worden…

Goed, een half uurtje getikt en daarna was er genoeg warm water in de douche dus snel gebruik daarvan gemaakt voor de Bulgaren te voorschijn zouden komen en gewoon mij opzij zouden schuiven. Oefenen met mondiger worden moet ik niet met level 10 beginnen dus de Bulgaren laat ik nog even voor wat ze zijn, grin.

Daarna aankleden en klaarmaken, snel naar de Boots voor zo’n stekker, weet niet hoe het precies heet maar zou het een converteerbare stekker of zo noemen, in ieder geval zo’n ding die het stroomverschil opheft. Degene die ik mee had genomen van thuis werkte niet meer dus snel een nieuwe gekocht. Daarna stond ik al om 5 voor half 10 voor de Orange shop voor een UK nummer. In de winkel om advies gevraagd en dat heb ik goed gekregen, ze hebben zelfs mijn wensen aangepast in het systeem, hoefde dus verder niets meer doen, erg aardig.

Daarna door naar the agency voor polars en opmeten, opmeten was ineens meer niet nodig en polars waren snel gebeurd. Daarna door naar mijn eerste casting die echt super ging, klikte heel goed met de fotograaf in kwestie. Daarna weer door naar de volgende casting waar ik bijna een uur te vroeg aankwam maar het was prachtig weer dus ik heb lekker een tijd buiten gezeten en even ge-smst met Ries.
De casting daarna was snel klaar, ik maak ze gelukkig niet vaak mee maar hoor er wel regelmatig over. Ik kan me voorstellen dat door dit soort castings mensen een hekel krijgen aan castings. Je reist er best een stuk voor, zit een tijd te wachten tot je naar binnen kunt en dan krijg je te maken met ongeïnteresseerde en mensen tegen wie je eigenlijk even zou willen zeggen dat lachen niets extra’s kost, sterker nog, dat ze er leuker van worden. Uiteraard niet gedaan en vriendelijk gelachen en bedankt voor de tijd. Tsssssssss

Daarna even terug naar het bureau en toen de laatste casting alweer en die was echt heel leuk, vriendelijke mensen, geïnteresseerd, helemaal mijn boek doorgekeken en van commentaar voorzien (lovend gelukkig) en ze vonden mijn haar zo schitterend. Zo’n bezoek is zo veel leuker, geeft gewoon energie. Ik zou ook best graag deze job hebben, zou ik niets op tegen hebben.

En daarna vrij, weekend!! Snel eten gekocht en naar huis. Daar aangekomen bleek de stekker niet te werken, balen!! Moet ik weer terug. Ik wil gewoon dat mijn laptop en gsm’s opgeladen kunnen worden.
Was veel mail binnen gekomen, dank iedereen, ik heb nog vrijwel niets gelezen maar dat komt het komend weekend wel. Wel uiteraard de mail van Ries gelezen en nog heel even kunnen Skypen voor hij weg moest. Ook nog even met mama en met oma gekletst.

Toen gegeten, en zo nog even terug voor de stekker, Emilia gaat mee dus da’s wel gezellig.

O wacht, ook nog de mail gekregen met de castings voor maandag, 3 gelukkig. Ik kneep hem wel een beetje (nog steeds eigenlijk) want Emilia, maar ook de andere meisjes hier in huis hebben nog nauwelijks gewerkt. Nou kan dat door de fashionweek komen maar toch, ik zou ervan balen als ik hier niet zou werken. De 3 castings (een lookbook, een request voor een magazine en een fotograaf) zijn er toch 2 meer dan de andere meisjes hier in huis hebben. En na 7 uur nog belde de baas van het bureau dat er net een request casting bij was gekomen die wel belangrijk was, was voor een campagne van een winkel en die moest ik in ieder geval doen. Die liep qua tijd tussen de andere afspraken door van maandag maar dan zouden ze kijken hoe ze dat gingen oplossen. Ik moest de castingkleren van gisteren aantrekken want die waren precies goed voor de look van deze klant. Goed om dat soort dingen te weten, straks ook even de namen en merken googlen zodat ik weet ongeveer wat of wie ik tegen ga komen. Maar goed, maandag dus een belangrijke casting volgens mij bureau, ik moest ook de mail die daar nog over kwam speciaal bevestigen. Hahaha hoe veel meisjes zouden zo’n request krijgen? Geen idee, er is nog zo veel in deze wereld wat ik nog niet ken.

Zo even naar wat mail kijken en dan misschien even een aflevering van het een of ander kijken. En natuurlijk met Emilia even nog naar de winkels.

  • 25 September 2009 - 21:13

    Mama:

    Lief lief Charlotje,

    Ik heb echt diep, diepe bewondering voor je hoe je alles doet en hoe je je redt daar. Je doet het super liefje!

    Ga gewoon genieten van dit weekend, zoek leuke dingen om te doen en leuke mensen om ze mee te doen. We bellen morgen, heel veel!

    Voor ons ben jij de allerbeste en de allerliefste!

    Lots and Lots of kisses and hugs!


  • 26 September 2009 - 07:31

    Merel:

    Hee Lot!
    Tja dat is echt wat anders he, nu zonder Ries jezelf zien te vemaken in een grote stad.
    Shopmateriaal is er genoeg maar zoveel past er nou ook niet meer bij in onze koffers hahaha!
    Ben benieuwd wat je gaat doen vandaag, ik heb het in het weekend ook wel wat rustiger qua castings.. opzich wel fijn dat je dan even uit kunt rusten van het geren van de andere dagen.
    Maargoed, ik spreek je wel weer, tot verhaals! xxx

  • 26 September 2009 - 07:53

    Dayenne:

    Ooeh, lekker een vrij weekend!

    Heel fijn voor je dat je wat meer castings hebt dan de andere meiden!

    Moet toch een goed gevoel geven!!!!

    Meid, je mag je echt wel laten horen hoor, niet alle meiden zijn lieverdjes en de mentaliteit schort er ook nog eens aan!
    Dus begin met level 1 (de polen??) en eindig voordat je weer weggaat bij level 10 (de bulgaren).. Goede leer voor deze trip niet :P haha!

    Liefs, en een dikke kus!

  • 27 September 2009 - 13:36

    Dames III:

    We hebben vandaag 1-1 gespeeld.. helaas werden er twee goals van ons afgekeurd :'(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 57966

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: