Het liep weer even anders - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Het liep weer even anders - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Het liep weer even anders

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

05 September 2009 | Spanje, Madrid

Dacht ik donderdag nog dat ik het rustig zou krijgen op vrijdag met maar 1 casting en een bezoekje aan mijn bureau, op vrijdag bleek al snel dat ik het relaxen met een boek in El Retiro Parc zou kunnen vergeten. En zo hoort dat eigenlijk natuurlijk ook.

Om half 10 de deur uit dus niet al te vroeg. Toen had ik een casting voor een magazine weer, hierbij zat de styliste waarmee ik donderdag gewerkt had. Het leek erg goed te gaan, ze waren erg enthousiast, ik moest een bepaalde frons-look laten zien die de styliste donderdag bij me had gezien en graag wilde hebben. Tja.
Nou ja, afwachten, er waren erg veel meisjes op de casting, maar toch, er kwam een krul voor mijn naam te staan en ik werd op een andere stapel gelegd dan de stapel sedcards met een kruis.

Daarna door naar mijn bureau waar, hahaha, tóch polaroids gemaakt moesten worden. Even bijgekletst over donderdag en daarna stond er voor mij een go-see op het programma voor een blad. De go-see ging goed, zo goed dat ik de job kreeg en meteen moest blijven om die middag te shooten. Een leuke shoot met 4 outfits, heb het blad opgezocht, doet een beetje Blend achtig aan. We begrepen elkaar heel goed dus het shooten ging best snel. We waren al om 7 uur klaar.
Daarna nog gebeld met mijn bureau want die hadden nog stapels go-sees voor me klaarliggen als ik me verveel. Maar na die shoot was mijn dag afgelopen vonden ze en ik kon me daar wel in vinden.

Het weekend heb ik lekker om bij te komen en dat was ook best nodig, ik heb het gevoel vanaf het moment dat ik geland ben, alleen maar bezig te zijn geweest. Dus het weekend gewoon lekker even genieten op mijn gemak en weer eens wat dingen bekijken in Madrid.

Mijn boeker vertelde dat maandag en dinsdag voor mij helemaal vol gepland staat met castings en go-sees omdat er op maandag pas weer veel mensen beginnen met werken, terugkomen van vakanties. Dus die 2 dagen zullen waarschijnlijk vol zitten met van de ene kant van Madrid naar de andere kant reizen. Prima, zolang er maar opdrachten uitkomen vind ik het best.

Toen na de shoot naar huis gelopen, was lekker om even op mijn gemak door zonnig Madrid te lopen en niets meer te hoeven. Toen ik thuiskwam was ik alleen, Ries was rennen. Dus op mijn gemak douchen en even aanrommelen. Op de set was gezorgd voor eten dus ik had daar al mijn avondmaaltijd gehad.
Maar toch maar even gezellig samen met Ries boodschappen gedaan en gekookt voor hem en de andere jongens uit het huis.
’s Avonds kwam Nadia naar ons huis waar we met een groep gezellig hebben zitten kletsen en drinken. Rond half 2 werd besloten uit te gaan maar ik ben niet mee gegaan, ik was zo doodmoe van al het nieuwe en het harde werken dat ik het wel best vond om om 2 uur te gaan slapen. Dus Nadia is met de jongens mee gegaan en ik heb een douche genomen en ben in bed gerold en meteen gaan slapen.

En vanochtend was ik weer helemaal fit en uitgerust. We gaan dadelijk lekker met z’n allen naar het parc, het is hier prachtig weer, hoorde dat het in Nederland goot.

Jullie allemaal een prettig weekend!

  • 05 September 2009 - 12:56

    Theo Van De Sande:

    Hallo Charlotje,

    Wat leuk om zo te kunnen lezen dat je een geweldige tijd hebt in Madrid. Zo is het net alsof je naast me zit en je verhaal vertelt.
    Ik maak gewoon alles mee wat jij beleeft. Ik ben ontzettend trots op je.

    Liefs Papa.

  • 05 September 2009 - 14:05

    Ank:

    Lot helemaal stoer!!
    Maar we willen wel foto's en ander bewijsmateriaal zien hoor!! Voor het zelfde geld loop je lekker door de zon te lanterfanten, terwijl je vrienden. vriendinnen en familie zich hier door de regen en de kou naar school of werk haasten!!
    Nou dikke kus maar weer liefs Ank en de jongens

  • 06 September 2009 - 09:16

    Dayenne:

    Hey Meisje,

    Leuk om je site ontdekt te hebben en af en toe te lezen wat je allemaal doet daar!

    Ondanks het harde werken natuurlijk ook een beetje genieten!

    Het weer wordt hier beter, maar ja, het blijft natuurlijk het regenachtige nederland ;)
    We zullen het maar niet over onze giga tegen 1 nederlaag hebben van afgelopen vrijdag!

    Ach ja.. voor de rest houden we je op de hoogte. Volgend weekend hockeyen we alweer tegen Dames 4 van Weert!

    Liefs kusjes!

  • 06 September 2009 - 12:55

    Kiki:

    Hoi Charlotte,

    Wij kregen van je moeder het adres van de site. Wat ontzettend leuk om te lezen wat je allemaal doet. Wij zijn uiteraard ontzettend trots op zo'n oppas. Je doet het toch maar even! Zet hem op, veel groeten ook van Bas, Anne, Pieter en Sebas. Kiki

  • 06 September 2009 - 14:47

    Madeleine:

    Hee Lot,
    top dat je het zo lekker hebt daar, het mooie weer en de andere cultuur maken de lange dagen die je maakt vast goed ;)
    leuk ook dat je ons zo even laat weten waar je mee bezig bent.
    Vrijdag oefenwedstrijd gehad tegen A1, zoals je al raad hebben we die niet gewonnen, maar er was dan ook nog nauwelijks getraind. Ik zal zorgen dat het team weer in topvorm is. Ik kijk uit naar je volgende verslag, is als je terugkomt! Have fun x Maddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 58014

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: