Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

06 September 2009 | Spanje, Madrid

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug. Wat is het geweldig om hier gewoon te kunnen wonen en werken voor een tijd en dan ook nog in zulk geweldig gezelschap.

Ik ben dit weekend helemaal uitgerust en bijgekomen van de eerste drukke en lange dagen en al het nieuwe.

De zaterdag was voor Ries, we hebben echt de hele middag en grotendeels van de avond met z’n tweetjes doorgebracht en dat was wel lekker weer eens. Zijn rond 1 uur naar een rustig deel van El Retiro gegaan en hebben echt de hele middag in het park gelegen, beetje bijkletsen, beetje lezen, beetje slapen, beetje zoenen, beetje eten, beetje drinken, helemaal goed.

Rond 9 uur waren we thuis en toen was er de voetbal op tv voor de heren en ben ik gaan skypen met mama en lekker lang gaan douchen.

Vandaag hebben we het ’s ochtends rustig aan gedaan, nou ja, die jongens hebben allemaal uitgeslapen en ik ben vanaf 10 uur wat administratie gaan doen, mailtjes verstuurd, verslag gemaakt, foto’s verstuurd en meer van dat soort dingen, mensen gefeliciteerd en hier en daar gekrabbeld op Hyves.

Vanmiddag zijn we eerst met z’n allen uit huis, aangevuld met Nadia en nog een ander meisje naar de Starbucks geweest, altijd lekker. En daarna zijn we samen doorgelopen weer naar het park en daar de hele middag met z’n allen gelegen, gekletst, gelachen, gevoetbald en gelezen. Erg leuk!

Er is nog een vijfde jongen bijgekomen in huis, Nico, ik heb het met ze getroffen, allemaal erg aardig. Maar het blijven jongens dus spaghetti als ontbijt moet je niet van opkijken, brrrrrrrr. Vanavond overigens chili con carne.

Goed, ik ga het verslag en nog wat foto’s plaatsen en morgen begint dan weer het drukke leven, ik ben er klaar voor.

Trouwens dank voor de reacties,ik zie aan de pageviews dat er echt heel veel op mijn blog gekeken wordt en dan is het leuk om wat reacties te lezen van mensen. Heel erg bedankt!

  • 06 September 2009 - 21:12

    Maudi:

    Heey Lot!! Wat fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad!!! Ik word helaas wel met de dag jaloerser :(!!! Ik had er graag bij willen zijn, want volgens mij mis ik heel veel leuks. Ik vind je blog in ieder geval heel leuk om te lezen. Zo krijg ik er toch nog een beetje van mee! Ga zo door!!! Ook met werken!!! Veel liefsx

  • 07 September 2009 - 09:34

    Veerle:

    Hee lieve lot! Leuk die verhalen!! Ben blij dat je het daar leuk hebt;)
    Ook schattige foto's...
    We moeten maar weer eens snel skypen of bellen of msnen als we allebei tijd hebben!!
    xxxx

  • 07 September 2009 - 12:24

    Floor:

    Honey wat een heeerlijke verhalen!

    Geniet er lekker van en heel veel succes met werken!!

    We skypen snel weer, was heerlijk gisteravond :)

    Dikkedikkekus! xxxx

  • 07 September 2009 - 13:46

    Mirthe:

    Hey lieve Lot! Wat een leuke verhalen, echt super om te lezen :) En die foto van jou en Ries is echt heeeel lief.

    Tot snel lot, en ik sms je nog xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 58021

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: