Geboekt!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Geboekt!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Geboekt!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 September 2009 | Spanje, Madrid

Gisterochtend de week weer met veel zin begonnen, eerste casting was bij een magazine. Wederom was men heel enthousiast, ze waren weg van mijn haar, haha, ja dat valt wel op hier. Ik ben een flinke tijd binnen geweest en men ging ook even andere mensen bellen terwijl ik er was. Helaas is mijn Spaans niet toereikend dus geen idee wat ze gezegd hebben, wie weet vertelden ze wel dat ze het meest lelijke model in town daar hadden of ze bestelden gewoon een portie paella alvast voor de lunch. Maar ik geloof toch eigenlijk dat het wel lovend was en dat het wel over mij ging. Afwachten dus weer.

Daarna naar het bureau om de lijst op te halen van de rest van de afspraken van de dag. Daar hoorde ik dat de casting van afgelopen vrijdag inderdaad heel goed was gegaan en dat ik geboekt ben! Yes, volgende week dinsdag de hele dag shooten voor een magazine. Daar zal mijn bankrekening blij mee zijn.

Daarna de rest van de dag castings en go-sees gedaan, lekker samen met Nadia door heel Madrid crossen, gaat super. We hebben een kaart, goeie instructies, gezond verstand, lekker weer, cappuccino’s in town, ik hou het nog wel even uit zo. Laatste afspraak was vlak bij het bureau dus dat zat ook een keer mee. Terug op het bureau weer de eerste casting van vanochtend doorgekregen, mijn booker zei dat er nog een aantal afspraken bij zou komen voor me maar die waren nog niet precies met tijdstip vastgelegd, komen dus nog.

Op de terugweg even gestopt bij een supermarkt en toen werd ik daar gebeld weer door mijn booker. Ze was net gebeld door een fotograaf waar ik in februari mee gewerkt heb (de shoot met de zonnebrillen van Calvin Klein). Hij had gezegd dat hij had gehoord dat ik weer “in town” was en of dat klopte. En nu ben ik meteen weer door hem geboekt, vanmiddag dus ook een job, tadaaaaaaaaaa.

Ik was helemaal blij, zeker ook omdat mijn booker zei dat het erg goed was als er over me gepraat werd, stond ik daar helemaal alleen in de supermarkt een beetje stilletjes uit mijn dak te gaan. Hahaha, dus snel naar huis en gelukkig was mama online dus met haar alles nog even dunnetjes overgedaan.

Het gaat goed hier, het lijkt er op dat net als in februari, ik aansla. Zal wel de haarkleur zijn, die is voor hier natuurlijk wat minder voorkomend. En voor een model ben ik niet eens echt lang maar hier ben ik wel lang en steek er lekker bovenuit. Ja, ik vind het hier super!

Gisteravond eerst met de jongens gegeten, allemaal studentenmaaltijden heb ik hier, weinig modellenvoer. Maar dat is niet erg, door het dagelijkse leven hier val ik zelfs af dus die koolhydraten en extra calorieën kunnen geen kwaad, anders zou ik echt te hard afvallen.

Vandaag eerst een casting en daarna dus de job, ben benieuwd wat het nu precies zal zijn. En als we net zo snel shooten als de vorige keer dan denk ik dat er daarna nog wel wat castings of go-sees zullen staan.


  • 08 September 2009 - 10:22

    Merel:

    Nice lot, ben trots op je!
    xx

  • 08 September 2009 - 10:33

    Floor:

    Doe je lekker lotje!!! Volg je verhalen iedere dag!

    xxxxxxxxxx

  • 08 September 2009 - 22:10

    Karen:



    hee Charlotte,

    Eva en ik, maar vooral ook Nina, volgen je lotgevallen op de voet sinds Marion deze link heeft doorgegeven.

    Grappig hoor, van toch een beetje dichtbij je bijzondere ervaringen volgen.
    Go for it, girl, studeren kun je nog je hele leven!

    Karen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 58024

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: