Shoot en Castings - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu Shoot en Castings - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Charlotte Sande - WaarBenJij.nu

Shoot en Castings

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

09 September 2009 | Spanje, Madrid


Gisteren eerst begonnen met de shoot. Het was vrijwel hetzelfde team als waarmee ik in februari de shoot voor de Calvin Klein zonnebrillen heb gedaan. Het merk was dit keer niet zo geweldig en ik geloof niet dat ik de foto’s straks ergens ga plaatsen want de kleding die ik moest dragen om de tassen goed uit te laten komen was niet echt kleding waarin je gezien wil worden. Ik niet tenminste. Maar maakt niet uit, het is werk en het betaalt leuk en het team bestond uit alleen maar leuke mensen. We hebben waanzinnig hard maar vooral ook heel snel gewerkt, binnen 2 uur stond alles erop. Zij waren ook blij want na afloop hoorde ik ze met een booker van mijn bureau bellen dat ik amazing en magnifique was, toch leuk om een keer te horen nietwaar?

Daarna gebeld met mijn bureau om te horen van de rest van de afspraken die dag. Ik kreeg er nog 4 door en ik heb ze alle vier gehaald en neem van mij aan: dat was voor vandaag echt een prestatie.
Ik kreeg door van mijn bureau dat ik om 16.30 uur een go-see zou hebben bij een fotograaf maar aangezien hij heel ver weg woonde en ik om 17.00 uur bij een andere fotograaf moest zijn en om 18.00 nog een go-see had, allemaal in een andere uithoek van de stad moest ik maar op tijd gaan.
Dus ik ben al om 14.30 uur er naar toe, het was zoooooooo ver, lag gewoon buiten de stad, niet meer in Madrid en stond dus ook niet meer op de kaart. Dus ik op de metrokaart op het metrostation naar de juiste straat zoeken, stond er niet op. Toen maar aan een metrobediende gevraagd, die wist het ook niet. Dus toen maar op goed gevoel een stuk naar buiten lopen, heel veel mensen gevraagd, niemand kende de straat, toen voelde ik me niet meer zo amazing en magnifique, haha.
Dus mijn bureau maar eens gebeld, niemand aanwezig want tja…siesta. Dus uiteindelijk helemaal moedeloos, want 33 graden in een stad is bloody hot, een bar binnen gegaan en in mijn beste Spaans (hahahaha) de weg gevraagd. En toen kwamen ze met een telefoonboek en hebben ze het helemaal voor me uitgezocht, zooooo lief. Helemaal een beschrijving voor me geschreven, het was gewoon nog bijna anderhalve kilometer lopen!
Dus ik maar weer op pad gegaan met de beschrijving, had ik ongeveer 50 meter gelopen, komen die man en vrouw die me geholpen hadden in een busje aanrijden, ze wilden me even brengen, zooooo lief. Nou, toen was ik er zo natuurlijk.
Dus ik kwam er rond 15.50 aan, iets te vroeg natuurlijk. Lag de fotograaf nog te slapen!!! Tja Spanje en siesta. Hahaha, zijn vrouw liet me binnen, lag die man daar in z’n blote bast te pitten, beetje geïrriteerd dat hij wakker moest worden. Maar toen hij zag hoe zielig verhit ik daar stond was hij enorm aardig en heeft hij alles aandacht bekeken. En toen was ik klaar en kon ik naar de volgende casting aan de andere kant van de stad.

Tot zo ver the glamorous life of a model, oma, ik weet dat je dit leest, niet bezorgd worden hoor, “het Hartje” leeft nog en ik geniet en leer enorm veel hier.
Daarna had ik even snel met Nadia afgesproken en wat winkels ingedoken, nieuwe ballerina’s gekocht want mijn mooie zilveren waren helemaal dood, wat wil je met al die kilometers die ik hier maak.
Overigens toen papa bovenstaand verhaal gisteren hoorde had hij zo veel medelijden dat hij meteen aanbood om die nieuwe ballerina’s dan te betalen. Dus nu heb ik superschattige zwarte ballerina’s die ik in no time kan vermoorden hier op de hete straten van Madrid.

Goed, de rest van de castings waren allemaal prima te vinden, wel ver maar goed te bereiken. Het metro-net is hier trouwens geweldig, je kunt overal komen met de metro en het gaat lekker snel en is overzichtelijk.

Toch, toen ik thuis kwam gisteravond was ik zoooooo ontzettend moe dat ik letterlijk gewoon even niets meer kon zeggen, dan moet ik echt even bijkomen en kan wel huilen van vermoeidheid. Goed, na een heerlijk lange douche ging dat snel weer beter, zeker ook met hulp en de aanwezigheid van Ries.
Laat gegeten met de jongens die daarna eerst Karaoke-avond hadden en vervolgens op stap gingen. Ik heb af gewassen, een was gedraaid, nog even met thuis gekletst en ben toen op tijd gaan slapen. Het was een superdag, een supershoot, een super vermoeiende en super onvindbare tocht met hulp van supermensen. Pieken en dalen dus maar al met al weer heel veel geleerd, ik geniet me te pletter hier.

  • 09 September 2009 - 09:27

    Theo Van De Sande:

    Lieverd,

    Wat heb ik veel bewondering voor je. Dan heb je ook wel nieuwe schoenen verdiend.
    Wat schrijf je leuk over je avonturen.

    Liefs

    Papa

  • 09 September 2009 - 09:56

    Wouter (trein):

    Hey Charlotte,

    kijk dit is leuk om te lezen. Denk dat je dit veel eerder had moeten doen, omdat je zo alle mensen in 1 keer up to date kunt houden. Leuk dat het allemaal zo goed gaat.
    Ik hoop dat je het niet te raar vind dat ik reageer, maar denk van niet. Geniet van je tijd daar!

    Groetjes,

    Wouter

  • 09 September 2009 - 10:42

    Merel:

    we kunnen weer trots op je zijn lot!
    xx

  • 09 September 2009 - 12:08

    Belly:

    Super om je verhalen te lezen! Volgens mij is het heel hard werken, maar geniet er maar goed van! Ook een dikke kus voor Ries! Zeg maar dat hij extra lief voor je moet zijn;)!

    Kus

  • 09 September 2009 - 14:39

    Inge:

    Hoi Charilotte,

    Wat ontzettend leuk om allemaal te lezen! Ik vind het wel een beetje vreemd dat mijn kleine petekindje in het verre Madrid zoveel avonturen beleeft. En ook wel prettig om het te lezen als alles al goed is gekomen.

    Geniet van je tijd daar!

    Liefs,
    Inge

  • 09 September 2009 - 19:40

    Artem:

    Klinkt heftig allemaal! Maar ook als een leuke, spannende en zeker leerzame tijd.. Geniet ervan! (en schrijf gerust verder =) )

    Zoen, Artem

  • 09 September 2009 - 21:07

    Ank:

    Haaidiehaai,
    als je flopt als model, kun je nog altijd blogs en collumns gaan schrijven, hahaha.
    Door je schrijfstijl zie ik alles voor me, en dan die details, helemaal geweldig! Kuskus Ank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 58019

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Charlotje weer thuis in Madrid

22 Februari 2010 - 06 Maart 2010

Charlotje in Hamburg

12 Februari 2010 - 15 Februari 2010

Charlotje en Ries in Parijs

10 Januari 2010 - 18 Januari 2010

Charlotje voor nog 1 week in Madrid

12 November 2009 - 20 December 2009

Charlotje terug in Madrid

24 September 2009 - 23 November 2009

Charlotje in London

21 Oktober 2009 - 02 November 2009

Charlotje op vakantie in Madrid

02 September 2009 - 15 September 2009

Charlotje in Madrid

Landen bezocht: